مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران:

زمینه حضور واحدهای صنایع کوچک در فرابورس فراهم می‌شود

زمینه حضور واحدهای صنایع کوچک در فرابورس فراهم می‌شود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: شرکتهای استانی با پایش و شناسایی شایستگی و قابلیتهای صنایع کوچک و متوسط، زمینه لازم برای حضور آنان در فرابورس را فراهم کنند.


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: شرکتهای استانی با پایش و شناسایی شایستگی و قابلیتهای صنایع کوچک و متوسط، زمینه لازم برای حضور آنان در فرابورس را فراهم کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران، مهندس علی یزدانی در جلسه با مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت شهرکهای صنعتی مازندران که در سالن اجتماعات برگزار شد، گفت: صنایع کوچک، یکی از محورهای اصلی مأموریتهای سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و شرکتهای استانی است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت یکی از موضوعات درحال پیگیری این سازمان را بحث امکان سنجی و نوسعه خوشه ها برشمرد و افزود: بابحث پیمانکاری فرعی، می توانیم در جهت تأمین منابع مالی واحدهای کوچک از طریق واحدهای بزرگ و همچنین بازاریابی و فروش محصولاتشان مؤثر باشیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران اظهار داشت: در سالجاری برنامه گسترده ای، جهت برگزاری دوره های آموزشی برای سرمایه گذاران و همچنین کارکنان سازمان و شرکتهای استانی در حوزه های مختلف ، درنظر داریم.

مهندس یزدانی بیان داشت: باید صنایع کوچک را پالایش کنیم و از بین آنها، تعدادی که شایستگی، قابلیت و توان پیوستن به فرابورس را دارند، شناسایی کنیم و با همکاری و تعامل دوسویه با فرابورس، بستر را برای حضور واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک و متوسط فراهم کنیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت یکی از مسائل مهم سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران را شرکت خدماتی دانست و تصریح کرد: با توجه به هزینه های بالای دولت در ایجاد زیرساخت شهرکهای صنعتی بایستی توجه لازم به حفظ این زیرساخت ها توسط شرکت های خدماتی شهرک صورت پذیرد.

مهندس یزدانی خاطرنشان کرد: دستورالعمل واگذاری حق انتفاع و حق بهره برداری برای شهرکها و نواحی صنعتی، به تمام شرکتهای استانی ابلاغ شده و در کلیه شهرکها و نواحی، قیمت گذاری که در گذشته بصورت سه ماه انجام می شد، در طول سال، دستورالعمل ها بصورت شفاف آمده و بصورت ثابت و یکنواخت آمده است و قیمت حق بهره برداری از تاسیسات در طول سال ثابت است و لذا هیات مدیره شرکت های استانی می توانند بیشتر وقت خود را جهت رفع معضلات صنایع کوچک صرف خواهند نمود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا