ایران و کره‌جنوبی تفاهم ساخت خط انتقال برق امضا می‌کنند

ایران و کره‌جنوبی تفاهم ساخت خط انتقال برق امضا می‌کنند

شركت‌های توانير ایران و «كپكو» کره جنوبی فردا تفاهم‌نامه‌ای به منظور ساخت خطوط انتقال برق و اجرای طرح‌های کاهش تلفات انرژی امضا می‌کنند.

همزمان با آغاز مذاکرات با شرکت هیوندایی به منظور ساخت یک نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی، تفاهم نامه دیگری بین شركت‌های توانير ایران و كپكو کره جنوبی فردا به منظور ساخت خطوط انتقال برق و اجرای طرح‌های کاهش تلفات انرژی امضا می‌شود.

بر این اساس امروز هياتی متشکل از  ۱۲ نفر از متخصصان صنعت برق كره جنوبي در تهران با مدیرعامل و مدیران شرکت توانیر به منظور انجام گفتگوهای نهایی درباره مفاده امضای تفاهم نامه برقی فردا دیدار و گفتگو کردند.

«چو» مديرعامل شركت كپكو در دیدار و گفتگو با آرش كردي مديرعامل توانير با استقبال از مشارکت با ایران در صنایع برق و انرژی، گفت: شرکت‌های کره جنوبی آماده مشارکت و سرمایه گذاری در صنایع برق ایران هستند.

آرش كردي مديرعامل شركت توانير هم در دیدار با مديرعامل شركت كپكو کره جنوبی از امضای تفاهم نامه برقی با این شرکت با سه محور همکاری مشترک خبر داد و افزود: كاهش تلفات برق، هوشمندسازي شبكه برق و احداث خطوط ۷۶۵ كيلو ولت انتقال برق از مهمترین محورهای امضای تفاهم نامه برقی با شرکت کره جنوبی خواهد بود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا