بین شرکت گاز و «اس کی تلکوم»؛

تفاهم ورود تجهیزات کره جنوبی به صنعت گاز ایران امضا شد

تفاهم ورود تجهیزات کره جنوبی به صنعت گاز ایران امضا شد

شرکت ملی گاز ایران و گروه اس کی تلکوم کره جنوبی با هدف ساخت کنتور و سیستم‌های اندازه گیری هوشمند یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت ملی گاز ایران و «اس کی تلکوم» (SKTELECOM) کره جنوبی با هدف ساخت کنتور و سیستم‌های اندازه گیری هوشمند یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

این تفاهم نامه همکاری، امروز (دوشنبه، ١٣ اردیبهشت ماه) میان حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، عزیزا... رمضانی، مدیر امور بین المللی شرکت ملی گاز ایران و «جنگ دونگ هیان» مدیرعامل و «جنگ جون یو» رئیس بخش نفت، گاز و انرژی گروه اس کی تلکوم امضا شد.

حمید رضا عراقی مدیرعامل شرکت گاز با اشاره به حضور رئیس جمهوری کره جنوبی در ایران و امضای قراردادهای تجاری گفت: شرکت ملی گاز ایران نیز در این مدت تفاهمنامه هایی در حوزه های مختلف امضا می کند.

«جنگ دونگ هیان» مدیرعامل گروه اس کی تلکوم هم در این مراسم با تاکید بر اینکه شرکت متبوعش به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ دنیا در حوزه ساخت سیستم‌های اندازه گیری و کنتورهای هوشمند فعالیت می کند، تصریح کرد: اس کی تلکوم، دومین شرکت بزرگ جهان در حوزه ساخت سیستم‌های اندازه گیری است، دقت محصولات این شرکت در حوزه اندازه گیری بیش از ٩٨ درصد بوده و از سوی آزمایشگاههای بین المللی «صلاحیت عالی» دارد.

«جنگ جون یو» رئیس بخش نفت، گاز و انرژی گروه اس کی تلکوم هم در این مراسم اظهار داشت: این گروه دارای بخش‌های مختلفی است و نخستین شرکت بزرگ جهان در حوزه آی سی تی و دومین شرکت بزرگ جهان در زمینه ساخت «سیمولاتور» است.

به گفته این مقام کره جنوبی این شرکت مشتری نفت و میعانات گازی ایران بوده و طی سالهای گذشته همکاری خوبی با شرکت ملی نفت ایران داشته است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا