تولید یک محصول جدید در فولاد خراسان

تولید یک محصول جدید در فولاد خراسان

گروه صنایع معدنی >فولاد - برای اولین بار در فولاد خراسان همکاران پرتلاش واحد فولادسازی موفق به تولید شمش با ابعاد 130*130 میلیمتر شدند.

به گزارش ماین نیوز، مدیر واحد فولادسازی مجتمع فولاد خراسان با اعلام این خبر افزود: در راستای تحقق استراتژی تنوع تولید محصول، همکاران سختکوش ناحیه ریخته گری توانستند شمش فولاد در ابعاد 130*130 میلیمتر تولید کنند.

شفیعیان با تاکید به همکاری صمیمانه و تلاش مستمر گروه تولید ریخته گری با گروه های تعمیراتی شامل گارگاه تعمیرات، مکانیک، نسوز، برق و اتوماسیون که حدودا طی دو ماه انجام پذیرفت، افزود: با رعایت تمامی پارامترها و کنترل تغییرات به وجود آمده در سیستم، توانستیم این محصول را با موفقیت کامل تولید کنیم.

همچنین معاون بهره برداری مجتمع با تبریک این موفقیت به تمامی همکاران گفت: در پیاده سازی هر نوع استراتژی در سطح شرکت، از قبیل تنوع محصول یا کاهش هزینه ها به خواست و مسئولیت پذیری همکاران در قالب کار گروهی بستگی دارد.

زارع ضمن تشکر از مدیریت فولادسازی و همکاران این ناحیه به ویژه بخش ریخته گری افزود: امیدوارم در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری به سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامیده شده است، بتوانیم با اقدام به تولید اقتصادی در تحقق اهداف شرکت، گام های موثرتری برداریم.

لازم به ذکر است به گفته کارشناسان اقتصادی، یکی از راه کارهای خروج از رکود فعلی بازار، تنوع در محصولات تولیدی و افزایش صادرات است که بر اساس سیاست های کلان مجتمع بازاریابی های لازم و بنا به درخواست مشتریان انجام شده و این محصول جدید می تواند در ردیف تولیدات شرکت قرار گیرد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا