در بازار امروز؛

اوراق اجاره رایتل در صدر معاملات ایستاد

اوراق اجاره رایتل در صدر معاملات ایستاد

در داد و ستدهای روز جاری شاخص کل 240 واحد افت کرد و به عدد 78 هزار و 44 واحد رسید.



در داد و ستدهای روز جاری شاخص کل 240 واحد افت کرد و به عدد 78 هزار و 44 واحد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در معاملات روز سه شنبه شاخص کل بورس 240 واحد افت کرد. همچنین سهامداران در این روز یک میلیارد و 209 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش چهار هزار و 946 میلیارد ریال در 87 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

همچنین در این روز شاخص های بازار اول و دوم به ترتیب 185 و 428 واحد افت کردند و به ارقام 54 هزار و 664 واحد و 170 هزار و 339 واحد رسیدند.

نمادهای پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مپنا و پتروشیمی خلیج فارس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند. این در حالی بود که نمادهای مخابرات و بانک ملت بیشترین تاثیر مثبت را بر این متغیر ثبت کردند و مانع افت بیشتر آن شدند.

در معاملات امروز خودرو، بانکها و فلزات اساسی با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های بازار قرار گرفتند.

صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای نصیرماشین، آلومراد، کاغذسازی کاوه، محورسازان ایران خودرو، سایپا شیشه، شیشه و گاز و فولاد آلیاژی ایران بود. در مقابل نمادهای فیبر ایران، بیمه البرز، سرامیک سینا، پارس سرام، بیمه دانا، ایران یاساتایر و کاشی تکسرام با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

همچنین اوراق اجاره رایتل،اوراق مشارکت شهرداری شیراز، کاغذسازی کاوه، محورسازان ایران خودرو، گواهی سپرده رایان سایپا، مهرکام پارس و سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی با بیشترین تقاضای خرید رو به رو بودند.

در مقابل نمادهای اوراق مشارکت لوله و ماشین سازی ایران، داروسازی فارابی، فولاد امیر کبیر کاشان، اوراق مشارکت سایپا، اوراق مشارکت شهرداری شیراز، اوراق مشارکت سرمایه گذاری صندوق نفت و خوراک دام پارس با سنگین ترین عرضه ها به کار خود پایان دادند.

در پایان معاملات امروز ایران خودرو دیزل با معامله 180میلیون سهم بیشترین حجم معاملات و اوراق اجاره رایتل با معامله دو هزار میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا