برنامه توسعه مشاركت و همكاری شهرك های صنعتی ایران و تركیه

برنامه توسعه مشاركت و همكاری شهرك های صنعتی ایران و تركیه

آنكارا – علی یزدانی معاون وزیر و رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان صنایع كوچك و شهرك های صنعتی ایران به منظور بازدید از شهرك های صنعتی وپارك های فناوری و دیدار با مقامات وزارت علوم، صنایع و فناوری تركیه وارد آنكارا شد.

این سفر در پی توافق وزیر صنعت، معدن وتجارت كشورمان با وزیر علوم، صنایع و فناوری تركیه، در خلال سومین نشست عالی همكاری های راهبردی ایران و تركیه در 28 فروردین ماه سال جاری و امضاء یادداشت تفاهم همكاری های ایران و تركیه در زمینه شهرك های صنعتی انجام می پذیرد .
دیدار با معاون وزیر علوم، صنایع و فناوری جمهوری تركیه، شركت در جلسه معرفی شهركهای صنعتی و پارك های فناوری تركیه توسط اداره كل شهرك های صنعتی وزارت علوم، صنایع و فناوری تركیه، ملاقات با رییس و بازدید از سازمان حمایت از صنایع كوچك و متوسط تركیه (KOSGEB) از جمله برنامه های سفر این هیات است.
معاونان سازمان صنایع كوچك و شهركهای صنعتی ( معاون امور صنایع كوچك و معاون عمران و محیط زیست)، مدیران عامل شهركهای صنعتی استانهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ومدیر كل پروژه ها و تامین مالی وزارت صمت یزدانی را در این سفر همراهی می كنند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا