در فرابورس

اوراق اجاره شرکت قطارهای جوپار پذیره نویسی می شود / نرخ سود ۲۱ درصد

اوراق اجاره شرکت قطارهای جوپار پذیره نویسی می شود / نرخ سود ۲۱ درصد

شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار قرار است به منظور تامین مالی خرید ۴۱ واگن مسافری پارسی، ۵۱۸ هزار و ۵۰۰ ورقه اجاره منتشر و از طریق بازار سوم فرابورس پذیره‌نویسی کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار در نظر دارد، جهت تامین مالی خرید 41 واگن مسافری پارسی، 518 هزار و 500 ورقه اجاره منتشر و از طریق بازار سوم فرابورس پذیره‌نویسی کند.

اوراق اجاره شرکت جوپار در روزهای 12 و 13 اردیبهشت‌ماه سال جاری در فرابورس پذیره‌نویسی می‌شود.

بر اساس این گزارش، اوراق "جوپار99" به صورت 4 ساله با قیمت اسمی یک میلیون ریال و نرخ 21 درصد بوده و سود آن به صورت سه ماه یک بار پرداخت می‌شود.

علاوه بر این، بانک آینده به عنوان ضامن، تامین سرمایه سپهر به عنوان بازارگردان و کارگزاری آگاه به عنوان عامل فروش این اوراق معرفی شده‌اند و صندوق سرمایه‌گذاری گسترش فردای ایرانیان و تامین سرمایه سپهر، متعهد این پذیره‌نویسی خواهند بود.

بازارگردانی اوراق مبتنی بر مذاکره و با تضمین کف قیمتی یک میلیون ریال است ضمن آنکه سقف تعهد خرید از هر کد معاملاتی نامحدود و روزانه حداکثر 25 هزار و 925 ورقه خواهد بود.

همچنین اوراقی که در مدت پذیره‌نویسی به فروش نرسند، توسط متعهد پذیره‌نویسی خریداری شده و به مرور در بازار عرضه خواهد شد.

بنابراین گزارش، شرکت جوپار از سال 1381 در زمینه جابجایی مسافر و حمل کالا به وسیله واگن‌های مسافری و باری و مشارکت با شرکت‌های ایرانی و خارجی برای انجام فعالیت حمل و نقل ریلی مشغول است.

انتهای پیام

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا