در معاملات آخرین روز کاری هفته؛

شاخص درجا زد

شاخص درجا زد

در معاملات آخرین روز کاری هفته شاخص کل در حالی در ساعت های اولیه معاملات رشد بیش از 100 واحدی را تجربه کرد که در میانه ساعت معاملاتی تصمیم به برگشت گرفت و در پایان کار با رشد اندک 10 واحدی به کار خود پایان داد.

 

در معاملات آخرین روز کاری هفته شاخص کل در حالی در ساعت های اولیه معاملات رشد بیش از 100 واحدی را تجربه کرد که در میانه ساعت معاملاتی تصمیم به برگشت گرفت و در پایان کار با رشد اندک 10 واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) شاخص کل بورس امروز با رشدی 10 واحدی به عدد 78هزار و 404 رسید. همچنین امروز سهامداران بیش از یک میلیارد و 200میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش 2هزار و 532 میلیارد ریال در 89هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

گفتنی است در این روز سایر شاخص های بورسی به جز شاخص بازار اول سبز پوش بودند. هرچند رشد همه شخص ها اندک بود. به این ترتیب شاخص بازار اول در حالی 38 واحد عقب نشینی کرد که شاخص بازار دوم 295 واحد رشد را به ثبت رساند.

همچنین امروز صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سایپا، ایران خودرو و سرمایه گذاری خوارزمی با بیشترین تاثیر مثبت باعث رشد این متغیر شدندو در مقابل نمادهای سرمایه گذاری گروه توسعه ملی،ولاد خوزستان و گل گهر با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص مانع رشد این متغیر شدند.

 

گفتنی است در این روز خودرو، سرمایه گذاری ها و بانک ها با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر جدول معاملات قرار گرفتند.

همچنین امروز لبنیات پاک،نصیر ماشین،فرآورده های نسوز ایران،سرمایه گذاری خوارزمی،گروه بهمن،صنایع شیمیایی سینا و گرانیت بهسرام بیشترین افزایش قیمت را ثبت کردند. در مقابل نمادهای شکر شاهرود، فولاد امیر کبیر کاشان، کاشی سعدی ،لامیران،سیمان تهران، قند لرستان و سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

همچنین امروز ایران خودرو،روه بهمن، ایران خودرو دیزل، اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، سرمایه گذاری آتی دماوند، سرمایه گذاری رنا و گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با بیشترین تقاضای خرید رو به رو شدند.

این در حالی بود که نمادهای داروسازی فارابی، اوراق مشارکت سایپا، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، اوراق استصناع توسعه ملی، خوراک دام پارس و محورسازان ایران خودرو با بیشترین عرضه ها به کار خود پایان دادند.

در پایان معاملات امروز سرمایه گذاری خوارزمی با معامله 157 میلیون سهم به ارزش 235 میلایرد ریال و پارس خودرو با معامله 94میلیون سهم به ارزش 170 میلایرد ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات را داشتند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا