استاندار البرز:

جذب سرمایه گذار خارجی برای ساخت یکی از بزرگ ترین کارخانه های تولید فولاد در البرز

جذب سرمایه گذار خارجی برای ساخت یکی از بزرگ ترین کارخانه های تولید فولاد در البرز

گروه صنایع معدنی >فولاد - نماینده عالی دولت در استان البرز از جذب سرمایه گذار خارجی برای ساخت یکی از بزرگ ترین کارخانه های تولید فولاد در استان البرز و در شهرک صنعتی اشتهارد خبر داد و گفت: این پروژه بزرگ سال آینده در فاز نخست به بهره برداری می رسد.

به گزارش ماین نیوز، سیدحمید طهایی امروز در همایش ملی مدیران شبکه های توزیع برق کشور بیان داشت: دولت تدبیر و امید از ابتدای قبول مسئولیت خدمت به مردم، تمام توان خود را برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور به کار بسته است.
استاندار البرز تصریح کرد: مهمترین گام در دو سال اخیر در بحث مذاکرات بین المللی رخ داد و شاهد هستیم که گشایش بسیار خوبی در فضای سیاسی داخلی و بین المللی ایجاد شده است.

طهایی افزود: رفع تحریم ها و توافقات هسته ای موجب شده که بسیاری از کشورها و شرکت های خارجی برای عقد قرارداد با ایران و سرمایه گذاری در کشورمان به رقابت بپردازند.

وی گفت: در استان البرز نیز شاهد حضور هیأت های مختلف خارجی هستیم و به طور قطع بهبود بسیار خوبی در فضای اقتصادی کشور ایجاد خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان البرز بیان داشت: امسال سال رونق اقتصادی کشور و استان البرز است که برای تحقق این مهم و استفاده ظرفیت های موجود به ویژه ظرفیت های ایجاد شده پس از توافقات بین المللی باید دست به دست هم دهیم.

طهایی جذب سرمایه گذاری خارجی در البرز را یکی از مهمترین دستاوردهای دولت توصیف کرد و گفت: تا پیش از سال 94 در مجموع 10 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در البرز جذب شده بود که با اقدامات انجام شده، این مبلغ در سال 94 به بیش از 364 میلیون دلار افزایش یافت.

وی ادامه داد: در ابتدای سال جاری و با حضور هیأت های خارجی متعدد قراردادهای خوبی در مرحله نهایی قرار دارد و پیش بینی می شود که طی سال 95 و 96 بیش از سال 94 جذب سرمایه گذاری خارجی داشته باشیم.

استاندار البرز از جذب سرمایه گذار خارجی برای ساخت یکی از بزرگ ترین کارخانه های تولید فولاد در استان البرز و در شهرک صنعتی اشتهارد خبر داد و گفت: این پروژه بزرگ سال آینده در فاز نخست به بهره برداری می رسد.

وی استان البرز را دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوب در حوزه های صنعتی، کشاورزی و دامداری توصیف کرد و گفت: با رونق ایجاد شده پس از توافقات هسته ای باید از این ظرفیت ها برای توسعه بهتر و بیشتر استان البرز و کشور استفاده کرد که این امر نیازمند اقدام و عمل جدی است.

گفتنی است، همایش ملی مدیران شبکه های توزیع برق کشور از صبح امروز به میزبانی استان البرز در دانشگاه آزاد اسلامی کرج در حال برگزاری است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا