نقشه های ژئوفیزیک هوایی از معادن خراسان شمالی به دلیل مشکل در اختصاص هواپیما تهیه نشد

نقشه های ژئوفیزیک هوایی از معادن خراسان شمالی به دلیل مشکل در اختصاص هواپیما تهیه نشد

گروه معادن - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: نقشه های ژئوفیزیک هوایی از معادن این استان به دلیل مشکل در اختصاص هواپیما انجام نشد.

به گزارش ماین نیوز، یحیی نیکدل با اشاره به اینکه از سال گذشته اقدام به تهیه نقشه هایی به منظور کسب اطلاعات بیشتر از معادن موجود و یا ظرفیت های آن کرده ایم، افزود: تهیه نقشه های یک به صد هزار در حال انجام است و به زودی به پایان خواهد رسید و تهیه نقشه های یک 25به هزار آغاز شده است و در جنوب استان در حال انجام است.

وی ادامه داد: تهیه نقشه های ژئوفیزیک هوایی نیز باید انجام می شد اما به علت مشکل در اختصاص هواپیما این امر تاکنون انجام نشده است.

نیکدل اظهارکرد: سازمان ملی زمین شناسی این هواپیما را برای تهیه نقشه ها اجاره می کند و سپس به استان ها برای اجرای این امر اختصاص می دهد که در حال حاضر این اقدام متوقف شده است.

وی بیان کرد: مسئولان ذی ربط در حال پی گیری برای حل این مشکل هستند که امیدواریم این هواپیما در نیمه نخست سال جاری اختصاص و نقشه های ژئوفیزیک هوایی مورد نیاز از معادن استان تهیه شود.

این مقام مسئول با اشاره به وجود یک پهنه ممنوعه در این استان که بخش خصوصی نمی توانست ورود پیدا کند و باید کارهای مطالعاتی انجام می شد، تصریح کرد: این مطالعات در حال انجام است و نقاط امید بخشی معرفی شد.

وی بیان کرد: در منطقه بام و صفی آباد و به سمت جنوب معادنی با کانی های فلزی یافته شد.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا