محدودیت تولید دیگر ضرورتی ندارد

محدودیت تولید دیگر ضرورتی ندارد

نماینده اندونزی در هیئت عامل اوپک اعلام کرد که با توجه به رسیدن قیمت نفت به سطح ٤٥ دلار، دیگر محدودیت عرضه از سوی تولیدکنندگان ضرورتی ندارد.



به گزارش خبرگزاری رویترز از ابوظبی، ویدهیاوان پراویراتمادجا، نماینده اندونزی در هیئت عامل اوپک، امروز (دوشنبه، ٦ اردیبهشت) اعلام کرد قیمت نفت ٤٥ دلار برای هر بشکه «بد نیست» و اگر این قیمت ادامه یابد، دیگر توافق برای محدودیت تولید ضرورتی ندارد.
وی همچنین اعلام کرد که ممکن است قیمت نفت ٥٠ تا ٦٠ دلار مطلوبتر باشد، اما باز هم به نسبت، ارزان است. اندونزی برای ادامه تولید نفت، به قیمت نفت بالای ٥٠ دلار برای هر بشکه نیاز دارد.
نماینده اندونزی در هیئت عامل اوپک گفت: وضع مطلوبتر این خواهد بود که اوپک بتواند در عمل با تولیدکنندگان غیر عضو اوپک به توافق دست یابد و همزمان، به رشد اقتصاد جهانی نیز کمک کند.
نماینده اندونزی در هیئت عامل اوپک همچنین اعلام کرد که این کشور هنوز با ایران برای واردات ال پی جی توافقی امضا نکرده است زیرا برخی موانع، همچون شیوه پرداخت بهای ال پی جی به ایران، وجود دارد.
وی همچنین از اعلام رقم مطلوب برای واردات ال ان جی از ایران خودداری کرد اما گفت: ما آماده ایم هر چقدر که آنها می فروشند خریداری کنیم، مشروط بر این که شرایط پیشنهادی آنها از دیگر منابع بهتر باشد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا