پروفسور سمیعی ؛

از میزبانی هتل اسپیناس بسیار خرسندم

از میزبانی هتل اسپیناس بسیار خرسندم

متخصصان، دانشمندان و سیاستمداران برجسته برای همایش بزرگ مغز و اعصاب از نقاط مختلف جهان به تهران پایتخت ایران آمده‌اند. در این همایش دانشمندان، پژوهشگران و اساتید برجسته دانشگاهی سراسر جهان حضور دارند. ایران افتخار میزبانی پنجمین همایش فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های مغز و اعصاب را بر عهده دارد.

مجید سمیعی، جراح برجسته مغز و اعصاب ایرانی میزبانی ایران برای چنین همایش بزرگی را ناشی از سهم به سزای جراحان ایرانی طی 65 سال خدمات آنان در داخل کشور و سطح جهان دانست.به یمن تلاش دکتر سمیعی و برخی از همکارانش، ایران در 1965 رسما به عضویت دائمی فدراسیون بین‌المللی مزبور که نهادی غیر دولتی است درآمد. ایران در حال حاضر 700 جراح مغز و اعصاب دارد که بسیاری از آنان توسط مجید سمیعی آموزش دیده‌اند.


پروفسور سمیعی در آخرین روز سمپوزیوم از موفقیت ایران در این میزبانی که توسط هتل اسپیناس صورت گرفته خرسند است، او در خصوص این همایش می گوید: همایشی که برگزار شد یک همایش تاریخی بود.700 نفر میهمان خارجی به ایران آمدند و ما توانستیم میزبان بسیار خوبی برای آنها باشیم.

فکر می کردیم که هتل اسپیناس برای اینکه اوایل کار خود را می‌گذارند و به تازگی احداث شده دغدغه داشتیم که شاید نتواند تمام خواسته‌های میهمانان را برآورده سازد، اما خوشبختانه در روز پایانی آنطور که از میهمانان نظر سنجی کردیم متوجه خشنودی آنها شدیم. پس از 7 روز که میهمانان هتل را ترک کردند همه با کمال رضایت ایران و تهران را بدرود گفتند.

او خاطرنشان کرد: به راحتی میشد فهمید که تمامی میهمانان از پذیرایی که در هتل اسپیناس صورت گرفته بود خشنود هستند. امیدواریم شما این مسئولیت را همینطور(که به خوبی به انجام رساندید) ادامه دهید و در آینده همایش‌های فراوانی از این نوع در این هتل بسیار زیبا و عالی در پیش داشته باشیم.

پروفسور سمیعی در پاسخ به این پرسش که آیا سالن های بزرگ و امکانات هتل اسپیناس در نحوه برگزاری آن تاثیری داشت، گفت: بله اگر این هتل سالن های بزرگی نداشت که این همایش با این کیفیت برگزار نمی‌شد. به طور مثال سالن ها بالای 1000 نفر شرکت کننده را پوشش دادند و خوشبختانه تمامی میهمانان به راحتی جا گرفتند. او افزود: با وجود تکنولوژی بالا توانستیم تمام سخنرانی ها را از جهات مختلف به تصویر و بحث کشیدیم و هیچ نوع اشکالی دیده نمیشد. علاوه بر آن بعد از ظهرها باید در 6 سالن مختلف باید سخرانی ها تنظیم میشد که این اتفاق نیز به خوبی رقم خورد. او ادامه داد: برای تهیه ناهار و صبحانه مفصل برای 1000 نفر مطمئنا هماهنگی و یکپارچگی بسیار خوبی لازم است. خوشحالیم که به خوبی از عهده آن برآمدیم.

این دانشمند پزشکی و جراح برجسته مغز و اعصاب ایرانی خطاب به مدیریت و عوامل هتل اسپیناس می‌گوید: خداروشکر که همه چیز خوب بود و در این میزبانی موفق شدید. این خوشحالی نه تنها برای شماست که خدمات ارزنده ای را ارئه دادید بلکه برای تمامی ما ایرانی هاست که در آینده میهمانان بسیاری به هتل اسپیناس بیاوریم و با آبرومندی تمام اینگونه مراسم را اداره کنیم.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا