تفاهم نامه بیمه پلنگ ایرانی بیمه «ما» امضا شد

تفاهم نامه بیمه پلنگ ایرانی بیمه «ما» امضا شد

طی مراسمی با حضور معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، مدیرعامل بیمه "ما"، مدیر برنامه اجرایی سازمان ملل متحد و معاون زیست محیطی و مدیر کل دفتر صید و شکار، تفاهم‌نامه بیمه جامع پلنگ ایرانی امضا شد.




به گزارش روابط عمومی بیمه "ما"، طی مراسمی با حضور معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، مدیرعامل بیمه "ما"، مدیر برنامه اجرایی سازمان ملل متحد و معاون زیست محیطی و مدیر کل دفتر صید و شکار، تفاهم‌نامه بیمه جامع پلنگ ایرانی امضا شد.

بر اساس این گزارش، مجید صفدری، مدیرعامل بیمه "ما"، با تاکید بر نگهداری سرزمین و محیط زیستی که در آن زندگی می کنیم، اعلام کرد: این شرکت از حوزه اقتصادی درصدد برآمد تا وظیفه خود را در قبال محیط زیست و ایران زمین به اجرا در آورد و اولین قدم خود را به جهت ایفای مسوولیت اجتماعی در حفظ محیط زیست، به وسیله طرح بیمه پلنگ ایرانی برداشت.

وی، ذی‌نفع این بیمه‌نامه را دامداران و روستاییان دانست و افزود: پلنگ با حمله به دام و مزارع، به منظور تهیه خوراک، خسارتی جبران ناپذیر را به این قشر وارد می کند و البته دامداران و کشاورزان نیز برای حمایت از دارایی خود، اقدام به کشتن پلنگ می کنند که خسارتی از 2 منظر، مادی و معنوی به وجود می آید.

وی افزود: هدف ایجاد بیمه نامه پلنگ ایرانی ، توسعه فرهنگ مصرفی بیمه است. از این رو ارائه و صدور بیمه نامه پلنگ ایرانی، حتی در دورترین نقاط کشورمان از مهم‌ترین اهداف بیمه "ما" به شمار می آید.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا