جلسه انجمن آهن و فولاد ایران با حضور مدیرعامل صندوق بیمه صادرات

جلسه انجمن آهن و فولاد ایران با حضور مدیرعامل صندوق بیمه صادرات

بر اساس اعلام فولادسازان، موجودی انبارهای فولادسازان از 3 میلیون تن (ماه دسامبر گذشته) به کمتر از 1 میلیون تن کاهش یافته است.

 

به گزارش نرخ باکس، صبح امروز (یکشنبه، 5 اردیبهشت) جلسه انجمن آهن و فولاد ایران با حضور مدیران عامل شرکتهای فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، فولاد اکسین اهواز و نمایندگان برخی فولادسازان دیگر و همینطور با حضور آقای سیدعلی مدیرعامل صندوق بیمه صادرات در محل ایمیدرو تشکیل شد.
این جلسات که بصورت منظم و ماهانه با هدف رصد بازار داخل و صادرات تشکیل میشود و در آن، اعضا به بررسی نظرات خود در خصوص وضعیت فعلی تولید، قیمت و میزان تقاضا (بازار) و روند آتی آن میپردازند. یک خبر خوب برای تولید اینکه؛ موجودی انبارهای فولادسازان از 3 میلیون تن (ماه دسامبر گذشته) به کمتر از 1 میلیون تن کاهش یافته است.
همچنین در این جلسه اشاره شد که قیمتها با هزینه تمام شده تولید فاصله زیادی نداشته و فولادسازان همچنان دارای ظرفیت تولید بلااستفاده میباشند که در صورت افزایش تقاضای داخل امکان رشد تولید و تامین آن به سادگی میسر خواهد بود.
در این جلسه، آقای دکتر کرباسیان بر لزوم مدیریت نوسانات قیمتی در بازار داخل و اولویت تامین تقاضای صنایع پایین دستی و بخش صنعت تاکید نمودند و مقرر شد انجمن آهن و فولاد نسبت به این امر برنامه ریزی لازم را مدنظر قرار دهد تا شیب بالا در تغییرات قیمت فولاد کاهش و تجربه گذشته مبنی بر ورود سازمانهای حاکمیتی بعنوان عامل محدودکننده صادرات فولاد و ... تکرار نشود.


تشکیل جلسه انجمن آهن و فولاد با حضور غولهای فولاد ایران؛ به منظور بررسی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد کشور و بهبود مدیریت نوسانات قیمت بازار

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا