هیچ‌بخشی از بدهی‌زنجانی‌تسویه‌نشده

هیچ‌بخشی از بدهی‌زنجانی‌تسویه‌نشده

مسئول کمیته وصول مطالبات وزارت نفت گفت: معاون دادستان چند روز پیش نامه‌ای را به وکیل زنجانی و ما داده است و ما هم اعتراض خود را درباره کارشناسی اموال به دادستان محترم اعلام کرده‌ایم و تا زمانی که از طرف دادستان تعیین تکلیف نشده این مبلغ کارشناسی شده نمی‌تواند مبلغ واقعی باشد.

به گزارش نامه نیوز ، سید اصغر هندی ، اظهار داشت: آنچه وکیل زنجانی درباره اموال بابک زنجانی گفته است حرف دقیقی نیست چون این اموال هنوز درحال کارشناسی است.
 
وی تصریح کرد: معاون دادستان نامه‌ای را به وکیل زنجانی و ما داده است و ما هم اعتراض خود را درباره کارشناسی اموال به دادستان محترم اعلام کرده‌ایم و تا زمانی که از طرف دادستان تعیین تکلیف نشده و توسط کانون کارشناسان رسمی دادگستری رسیدگی نشود این مبلغ کارشناسی شده نمی‌تواند مبلغ واقعی باشد.
 
مسئول کمیته وصول مطالبات وزارت نفت افزود: ثانیاً آقای زنجانی اعلام کرده بود که من می‌خواهم مبلغ را بدهم و شما اموال را نفروشید و به همین دلیل ما اموال را نفروختیم تا اگر مبلغ را پرداخت کرد ما اموال را به او بازگردانیم چرا که این اموال جز دردسر و بدهی چیزی ندارد.
 
وی توضیح داد: بسیاری از این شرکت‌ها به بانک‌ها و اشخاص بدهی‌های زیادی دارند و ما ترجیح می‌دهیم پول را دریافت کنیم و اموال را به خودش برگردانیم؛ ضمن اینکه اموال باز هم به نام خود زنجانی است و تنها یک وکالت به شرکت نفت داده شده است تا رقم دقیق کارشناسی مشخص شود.
 
*بدهی مربوط به پول پیمانکاران با بدهی 2 میلیارد یورویی فروش نفت تفاوت دارد
 
هندی در ادامه گفت: پول‌هایی که بابت پیمانکارها داده‌اند متفاوت از بدهی 2 میلیارد یورویی بابت فروش نفت است و آن مبالغ قبلاً محاسبه و اعلام شده است.
 
وی تصریح کرد: متاسفانه این دو بدهی با هم خلط شده‌‌اند ضمن اینکه نامه معاون دادستان نه امروز بلکه چند روز پیش آمده است و ما هم به این نامه اعتراض کرده و با دادستان ملاقات کرده‌ایم و قرار شده است این مساله کارشناسی شود.
 
مسئول کمیته وصول مطالبات وزارت نفت افزود: دلیل اینکه چرا امروز این نامه را مطرح می‌کنند و چند روز برای مطرح کردن آن دست نگه داشته‌اند مشخص نیست.
 
وی تاکید کرد: هنوز نه قیمت کارشناسی اموال مشخص نشده است و نه اموال منتقل شده و تا وقتی قیمت کارشناسی قطعی نشود اموال را به صورت مبهم منتقل نمی‌کنند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا