حمايت از توليدكنندگان داخلي سياست محوري دولت در تحقق اصل اقتصاد مقاومتي است

حمايت از توليدكنندگان داخلي سياست محوري دولت در تحقق اصل اقتصاد مقاومتي است

تهران - ايرنا - وزير صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نامگذاري سال جاري تحت عنوان «اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل» گفت: حمايت از صنايع و توليدات داخلي سياست و رويكرد محوري دولت در راستاي تحقق اصل اقتصاد مقاومتي است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، محمدرضا نعمت زاده روز شنبه در جريان بازديد از واحدهاي توليدي و صنعتي شهرك صنعتي صفادشت شهرستان ملارد افزود: افزايش سطح كيفي توليدات داخلي با هدف افزايش ميزان صادرات كالا نيز از جمله الزامات اساسي در زمينه رونق فعاليت هاي اقتصادي مبتني بر ظرفيت ها و توانمندي هاي بومي است.
وي تصريح كرد: مديران واحدهاي توليدي و صنعتي كشور نيز بايد با افزايش كيفيت محصولات، ضمن تامين نياز داخلي زمينه براي حضور فعال و موثر توليدات داخلي در بازارهاي جهاني را فراهم كنند.
نعمت زاده افزود: ايجاد رونق اقتصادي و عبور از ركود به عنوان يكي از دستاوردهاي اصلي تحقق اصل اقتصاد مقاومتي مستلزم حمايت دولت و همراهي و همكاري تمامي فعالان بخش هاي توليدي و صنعتي است.
وزير صنعت، معدن و تجارت با بيان اينكه شاخص صادرات محصولات توليدي در مقايسه با جمعيت كشور ناچيز است گفت: دولت برنامه ريزي جامع و هدفمندي را براي حمايت از توليد كنندگان و صنعت گران داخلي در راستاي تحقق اصل اقتصاد مقاومتي و دستيابي به رونق اقتصادي انجام داده است.
محمدرضا نعمت زاده وزير صنعت، معدن و تجارت صبح امروز در سفر به شهرستان ملارد، از برخي واحدهاي توليدي و صنعتي شهرك صنعتي صفادشت ديدن كرد.
براساس برنامه اعلام شده، قرار بود در جريان اين سفر عمليات اجرايي احداث شهرك صنعتي ملارد(روبري شهرك صنعتي شهريار) نيز با حضور وزير صنعت، معدن و تجارت و جمعي از مسئولان محلي آغاز شود، كه اين برنامه لغو شد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا