رشد زیان ۱۳۷۹درصدی یک شرکت در عملکرد ۹ ماهه سال قبل + توضیحات

رشد زیان ۱۳۷۹درصدی یک شرکت در عملکرد ۹ ماهه سال قبل + توضیحات

حمل و نقل بین المللی خلیج فارس که قادر به معامله بلوک ۸۷ درصدی نشده ، درباره افزایش ۱۳۷۹ درصدی زیان هر سهم سال مالی گذشته در عملکرد ۹ ماهه توضیح داد و آماده بازگشایی نماد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان خصوصی سازی درحالی سال گذشته در سه بار عرضه بلوک ۸۷ درصدی شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس ناکام مانده که نماد این شرکت بورسی از 4 بهمن سال گذشته به دلیل تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم بسته مانده اما بعد از ارایه اطلاعات جدید ( که اولین شگفتی منفی سال جدید محسوب می شود) و توضیحات مدیرعامل، امروز آماده بازگشایی شده است.

براساس این گزارش، "حفارس" اولین سود سال مالی اسفند گذشته را 92 ریال پیش بینی کرده بود اما در عملکرد 6 ماهه ، این متغیر مهم در قیمت گذاری سهام را به 38 زیان تغییر داد. اما در عملکرد 9 ماهه این شرکت 34.9 میلیارد تومانی ابتدا اعلام شد زیان هر سهم نسبت به 6 ماهه ، با 1600 درصد افزایش به 646 ریال رسیده اما در اصلاحیه این گزارش، مشخص شد زیان هر سهم به 562 ریال رسیده و از این مبلغ 265 ریال معادل 47 درصد محققق شده است.

بر همین اساس اسداله معینی مدیرعامل این شرکت با ارسال نامه هایی به سازمان بورس توضیحاتی به شرح زیر داد تا نماد "حفارس" امروز آماده بازگشایی شود:

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا