پل متال

پل متال

گروه اكتشاف و زمين شناسي - مطالعات فاز دوم اکتشاف پل متال زون قیزیل اوزن در حال انجام است.فرماندار خلخال گفت: مطالعات فاز دوم اکتشاف پل متال زون قیزیل اوزن در حال انجام است.

به گزارش ماین نیوز، علی نظری شیخ احمد صبح امروز به اتفاق مسئولان محلی بخش خورش رستم در بازدید از پروژه مطالعات اکتشاف پلی متال زون متالوژنی قیزیل اوزن گفت: مطالعات فاز اول به پایان رسیده و مطالعات فاز دوم اکتشاف پلی متال در حال انجام است.

فرماندار خلخال گفت:مطالعات فاز دوم اکتشاف پل متال زون قیزیل اوزن در حال انجام است.

فرماندار خلخال اضافه کرد: سطح مورد مطالعه برای اکتشاف در حدود 1500 کیلومتر در سواحل رودخانه قیزل اوزن بوده که این پروژه یکی از مگاپروژه های استان و مورد تاکید استاندار اردبیل برای تکمیل مطالعات و ورود به فاز استخراج و بهره برداری است.

نظری تصریح کرد: اگر نتایج مطالعات فاز دوم هم مانند مطالعات اولیه مثبت باشد در مرحله بهره برداری انشاالله تحول عظیمی در اشتغال منطقه، جلوگیری از مهاجرت رخ داده و بلکه مهاجرت معکوس نیز اتفاق خواهد افتاد.

فرماندار خلخال خاطر نشان کرد: در این عرصه اکتشافی مطالعات برای اکتشاف عناصر فلزی گرانب ها از جمله مس، طلا، مولیبدن ادامه خواهد یافت و انتظار داریم که مجری و مشاورین طرح سرعت بیشتری به اکتشاف دادهو امیدواریم مشکلی از مشکلات منطقه زرخیر خلخال حل شود.

نظری افزود: برای اجرای این پروژه در چند سال آینده بیش از 30 میلیارد تومان توسط سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) سرمایه گذاری خواهد شد.
فرماندار خلخال در این بازدید از مشاوران طرح پلی متال نیز خواست تا با توجه به وضعیت مطلوب آب و هوایی شهرستان خلخال مطالعات را با سرعت جلو ببرند تا انشاالله تا آینده ای نزدیک شاهد ورود به فازهای بعدی اکتشاف پروژه پلی متال باشیم.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا