آغاز به‌کار دومین نمایشگاه ساختمان در تهران

آغاز به‌کار دومین نمایشگاه ساختمان در تهران

دومین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در تهران آغاز به کار کرد.

 

این نمایشگاه با شعار صنعت ساختمان ایران پیشرو در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و با حضور و مشارکت بیش از ۱۸۰ شرکت در محل شبستان مصلی امام خمینی (ره) برپا شده است.
‌در این نمایشگاه آخرین توانمندی‌ها و فناوری‌ها صنعت ساختمان از جمله طرح‌های مختلف سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان‌ها، طرح‌های نوین انبوه سازی، بازسازی بافت‌های فرسوده، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، محصولات نماهای داخلی و بیرونی ساختمان‌ها، مصالح و سنگ‌های ساختمانی، تجهیزات برق و روشنایی، آسانسور و بالابرها و دیگر تجهیزات و خدمات این حوزه ارائه و به نمایش گذاشته شده است.
بستر سازی جهت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در صنعت ساختمان، حرکت در مسیر توسعه اقتصادی صنعت ساختمان، ایجاد فرصت مناسب برای تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات جهت ارتباط با مخاطبان، بستر سازی جهت تبادل تجربیات و تعامل اطلاعات میان مشارکت کنندگان و ایجاد رقابت سالم و ارائه خدمات استثنایی برای مشارکت کنندگان جهت تعامل با متقاضیان از طریق تهاتر برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
همزمان با گشایش این نمایشگاه، نخستین همایش راهکارهای اجرایی اقتصاد مقاومتی در صنعت ساختمان نیز در محل نمایشگاه برگزار می‌شود.
دستیابی به اقتصاد دانش بنیان، محوریت رشد بهره وری با تقویت عوامل تولید، افزایش تولید داخلی و کالاهای اساسی، مدیریت مصرف با اجرای سیاستهای اصلاح الگوی مصرف و صادرات کالا محورهای اساسی این همایش ملی است که با حضور استادان دانشگاه ها، محققان و کارشناسان، تولیدکنندگان صنایع ساختمانی و همچنین مهندسان و مشاوران ساختمانی برگزار می شود.
در این همایش شرکت‌های ساختمانی که بهترین عملکرد مبتنی بر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را داشته باشند، پس از داوری و ارزیابی انتخاب و معرفی می شوند و به آنها لوح و نشان شرکت پیشرو در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در صنعت ساختمان ایران اعطا خواهد شد.
دومین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته تا ۵ اردیبهشت ماه در محل شبستان مصلی امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقمندان است.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا