تلاش آلمانیها برای بهره گیری از فرصت بازگشت به ایران

تلاش آلمانیها برای بهره گیری از فرصت بازگشت به ایران

نماینده اتحادیه تولیدکنندگان آلمانی دستگاهها و تجهیزات اعلام کرد که پایان تحریمها تأثیری قوی بر فعالیت شرکتهای آلمانی در ایران داشته است.


اینا وتکوتر، مسئول ارتباطات اتحادیه تولیدکنندگان آلمانی دستگاهها و تجهیزات (وی دی ام ای) در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در گفتگو با خبرنگار شانا اعلام کرد که شرکتهای آلمانی تلاش می کنند در دوران پساتحریم، چالشهای بازگشت به بازار ایران را پشت سر بگذارند.
وی گفت: بی گمان پایان تحریمها تأثیری قوی داشته است اما اکنون با چالشهایی متفاوت روبرو هستیم و باید راههایی نوین برای همکاری بازرگانی با ایران بیابیم؛ امیدوارم که این وضع در آینده نزدیک بهبود یابد.
مسئول ارتباطات اتحادیه تولیدکنندگان آلمانی دستگاهها و تجهیزات (وی دی ام ای) همچنین اعلام کرد که ایران پلاست یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی برای وی دی ام ای است و گفت: درباره نمایشگاه ایران پلاست امسال می توانم بگویم که برای شرکتهای ما بسیار موفقیت آمیز بود؛ آنها از ارتباطهایی که ایجاد کردند بسیارخرسند بودند و امیدواریم که بتوانند پس از پایان نمایشگاه بگویند که این رویداد فعالیتهای بازرگانی آنها را در ایران بهبود بخشید.
دهمین نمایشگاه ایران پلاست با رویکرد «کسب و کار جهانی» و با حضور ٥٠٠ شرکت خارجی و ٤٠٠ شرکت داخلی برگزار شده است. آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، اسپانیا، چک، سوئیس، هلند، دانمارک، روسیه، بلژیک، چین، کره جنوبی، تایوان، هند، سنگاپور، ترکیه، امارات متحده عربی، عراق، بحرین، پاکستان، آفریقای جنوبی و استرالیا از جمله کشورهای حاضر در این نمایشگاه بودند.
هیئتهای تجاری از کشورهای عراق، پاکستان، ترکمنستان، افغانستان، هند، امارات، قزاقستان، آذربایجان، ترکیه، چین، بنگلادش، سوریه، ارمنستان، تاجیکستان، بلاروس، تونس و کنیا نیز از این نمایشگاه بازدید کردند.
دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در چهار حوزه مواد اولیه، ماشین آلات، محصولات ساخته و نیمه ساخته، خدمات فنی و مهندسی که از ٢٥ فرودرین ماه  آغاز بکار کرد، روز یکشنبه (٢٩ فروردین ماه) پس از پنج روز فعالیت به کار خود پایان داد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا