با کاروان دولت تدبیر و امید؛

عملیات اجرایی تولید مینی بوس با حضور وزیر صنعت در سمنان آغاز شد

عملیات اجرایی تولید مینی بوس با حضور وزیر صنعت در سمنان آغاز شد

سمنان- ایرنا- عملیات اجرایی تولید مینی بوس در واحد صنعتی عقاب افشان با محمد رضا نعمت زاده حضور وزیر صنعت،معدن و تجارت همزمان با بیست و ششمین سفررئیس جمهوری و کاروان تدبیر وامید،در سمنان آغاز شد.

نایب رئیس هیات مدیره شرکت عقاب افشان سمنان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح تولید مینی بوس در قالب برنامه توسعه این واحد صنعتی همزمان با سفر رئیس جمهوری در دستور کار قرار گرفته است.
عبدالله اکبری راد اظهار داشت : با بهره برداری از این برنامه توسعه ای سالانه چهار تا پنج هزار دستگاه مینی بوس با تکنولوژی جدید درشرکت عقاب افشان تولید می شود.
وی اضافه کرد : برای اجرای این طرح 12 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شد که با شروع تولید این وسیله نقلیه، برای 400 نفر اشتغال ایجاد می شود.
به گفته وی نخستین مینی بوس با تکنولوژی جدید در شرکت عقاب افشان سمنان در اواخر مهرماه سال جاری از خط تولید بیرون می آید.
وی افزود: شرکت عقاب افشان سمنان قابلیت تولید تا چهار هزار اتوبوس های درون شهری و برون شهری را دارد اما در حال حاضر سالیانه یک هزار و 200 دستگاه اتوبوس تولید می کند.
شرکت عقاب افشان سمنان در کیلومتر 7 جاده دامغان، روبه روی شهرک صنعتی سمنان واقع شده است.
بیش از دو هزار واحد صنعتی کوچک و بزرگ در استان سمنان فعالیت دارد.
دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری روز سه شنبه در بیست و ششمین سفر کاروان تدبیر و امید به استان ها وارد استان سمنان شد.
برنامه های رئیس جمهوری و هیات دولت در بیست و ششمین سفر استانی به استان سمنان، شرکت در شورای اداری، نشست با نخبگان، علما و ایثارگران، نشست با سرمایه گذاران و امضای نمادین تعدادی تفاهم نامه و مصاحبه مطبوعاتی است.
کاروان تدبیر و امید از 24 دی سال 92 تاکنون به استانهای خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام ، لرستان، چهارمحال و بختیاری ، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی ، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان ، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستانهای استان تهران (شهریار ، ملارد و قدس)، خراسان شمالی، کردستان، شهرستانهای استان تهران( اسلامشهر ، رباط کریم و بهارستان)، همدان، مازندران، شهرستان ری (جنوب تهران)و یزد سفر داشتند.
6982/6103/7342/7408 / 1539
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا