روز خودنمایی فلزات اساسی در بازار

روز خودنمایی فلزات اساسی در بازار

در معاملات روز جاری شاخص بورس با 4 واحد کاهش، درجا زد.



در معاملات روز جاری شاخص بورس با 4 واحد کاهش، درجا زد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) در معاملات امروز، شاخص بورس با افتی اندک همراه شد و 4 واحد افت کرد. سهامداران در این روز یک میلیارد و 773 میلیون سهم را به ارزش چهار هزار و 757 میلیاد ریال دست به دست کردند.

همچنین در این روز شاخص بازار اول با رشدی 72 واحدی به 54 هزار و 953 واحد رسید و تنها شاخص سبز پوش بازار بود. شاخص بازار دوم نیز 461 واحد نزولی شد و در عدد 171 هزار و 107 واحد متوقف شد.

نمادهای فولاد مبارکه، گل گهر، فولاد خوزستان و گروه توسعه ملی با بیشترین تاثیر مثبت برشاخص مانع افت بیشتر این متغیر شدند. در مقابل نمادهای ایران خودرو، سایپا و بانک تجارت با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص مانع حرکت آن شدند.

گفتنی است در این روز گروه های خودرو، فلزات اساسی و سرمایه گذاری ها با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعتی قرار گرفتند.

همچنین بیشترین رشد قیمت ها نیز متعلق به نمادهای جام دارو، معدنی صنعتی صبانور، گل گهر، معادن بافق، سرمایه گذاری معادن و فلزات،آهنگری تراکتورسازی ایران و فولاد آلیاژی ایران بود.

در مقابل نمادهای سیمان دورود، سایپا شیشه و ساختمان تهران، نیرو محرکه، محورسازان ایران خودرو، صنایع شیمیایی سینا و صنعتی بهشهر با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

سهامداران در معاملات امروز برای خرید اوراق صندوق سپاس، سهام سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، سهام سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، گل گهر، کنتورسازی و اوراق مشارکت سایپا بیشترین تقاضاها را داشتند.

این در حالی بود که سهامداران ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، اوراق استصناع توسعه ملی، اوراق مشارکت شهرداری شیراز، داروسازی سینا و سایپا برای خروج از این سهام، بیشترین عرضه ها را داشتند.

در پایان معاملات امروز سرمایه گذاری سایپا با معامله 153 میلیون سهم و صندوق سپاس با معامله 999 میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات را داشتند. 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا