با رأی نمایندگان مقرر شد:

واریز ۲۰ درصد مبلغ فروش محصولات معادن سنگ آهن به حساب خزانه داری کل کشور

واریز ۲۰ درصد مبلغ فروش محصولات معادن سنگ آهن به حساب خزانه داری کل کشور

گروه معادن >سنگ آهن - نمایندگان مردم در خانه ملت اشخاص حقیقی و حقوقی استخراج کننده سنگ آهن را موظف به واریز ۲۰ درصد از مبلغ فروش محصولات خود را به حساب خزانه داری کل کشور کردند.

به گزارش ماین نیوز، نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 31 فروردین) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 95 با بند (الف) تبصره 7 این لایحه با 112 رأی موافق، 33 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 194 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

گفتنی است بخش درآمدی بند الف لایحه مذکور عبارت است از: کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی استخراج‌کننده سنگ‌آهن که پروانه بهره‌برداری آنها به نام سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و شرکتهای تابعه است ولی فاقد قرارداد با سازمان مذکور و شرکتهای تابعه می‌باشند، موظفند بابت حق انتفاع پروانه بهره‌برداری از معادن فوق در سال 1395، بیست درصد (20%) مبلغ فروش محصولات خود را به حساب درآمد عمومی ردیف 130419 جدول شماره (5) این قانون نزد خزانه‌داری کل کشور پرداخت کنند.

بر این اساس، مالیات بردرآمد سال 1395 هر یک از معادن موضوع این جزء به حساب خزانه معین استان محل استقرار معدن واریز می‌شود./
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا