توسط انتشارات بورس؛

"مصوبات کمیته تخصصی فقهی" منتشر شد

مصوبات کمیته تخصصی فقهی حاصل برگزاری 82 جلسه کمیته فقهی از بدو تأسیس است که دستاوردهای این جلسات در قالب مجموعه مصوبات کمیته فقهی به چاپ رسیده است.



مصوبات کمیته تخصصی فقهی حاصل برگزاری 82 جلسه کمیته فقهی از بدو تأسیس است که دستاوردهای این جلسات در قالب مجموعه مصوبات کمیته فقهی به چاپ رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه (سنا)، مصوبات کمیته تخصصی فقهی با هدف آشنایی فعالان بازار سرمایه، اساتید و دانشجویان علاقه‌مند به مسائل شرعی و فقهی بازار سرمایه تدوین و گردآوری شده است تا گامی کوچک در جهت آشنایی و فهم بهتر مسائل و چالش‌های فقهی بازار سرمایه و راه‌حل‌های شرعی ارائه شده برداشته شود و زمینه برای توسعه و رشد بازار سرمایه اسلامی در کشور فراهم آید. امید است مخاطبین محترم با مطالعه این کتاب، با جنبه‌های شرعی و فقهی بازار سرمایه بیشتر آشنا شده و زمینه‌ پژوهش و تحقیقات بیشتر در این موضوعات و سایر مسائل بازار سرمایه اسلامی فراهم گردد.

موضوعات زیر، از جمله مباحث این کتاب هستند:

اوراق اجاره، قرارداد آتی، اوراق استصناع، فروش استقراضی سهام، سلف موازی، قرارداد تضمین باز خرید سهام، قراردادهای آتی و اختیار معامله، صندوق‌های سرمایه‌گذاری مانند صندوق‌های زمین و ساختمان و صندوق‌های سرمایه‌گذاری طلا و برخی مسائل و چالش‌های دیگر بازار، اوراق جعاله، منفعت، سلف موازی، اوراق قرض‌الحسنه، اوراق منفعت، اوراق حج و بازار دارایی‌های فکری

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب مصوبات کمیته تخصصی را با مراجعه به فروشگاه انتشارات بورس واقع در تهران میدان ونک، خیابان ملاصدرا، پلاک 25، تلفن: 88648192 یا از سایت بورس پاب تهیه کنند.


بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا