ریمل و لاک ناخن برندهای مطرح آرایشی در راه ایران

ریمل و لاک ناخن برندهای مطرح آرایشی در راه ایران

برخی از برندهای لوکس این روزها مستقیم در ایران حضور پیدا کرده اند و فرصت های مشابهی برای لوازم آرایشی و بهداشتی فراهم است، بازاری که به تخمین مرکز پژوهش های ایران سالانه ارزشی معادل 4میلیارد دلار دارد.

 

به نقل از رویترز، با لغو تحریم های ایران تاجران محصولات آرایشی و بهداشتی به دنبال آن هستند که برندهای مطرح جهان را به ایران ببرند جامعه ای که به خاطر افزایش محصولات تقلبی تشنه هر آن چیزی است که از غرب وارد شده باشد.
وقتی نگین فتحی دسمال تاجر اهل دوبی نخستین شعبه از سالن زنجیره ای مانیکور خود در ایران را سال گذشته افتتاح کرد، با هیجان و تردید جوانان ایرانی مواجه شد.
ایران یکی از کشورهای خاورمیانه است که بیشترین سالن های آرایشی را دارد.
با لغو تحریم ها به دنبال توافق هسته ای با کشورهای جهانی، فتحی دسمال فکر می کند زمان آن رسیده که برندهای مطرح جهان را به ایران ببرد.
او که اصالتا ایرانی و متولد امارات است در مصاحبه ای می گوید: از آن جایی که محصولات تقلبی در بازار ایران زیاد است، ایرانی ها تشنه هر آن چیزی هستند که واقعی، اصلی و از غرب وارد شده باشد.
برخی از مشتریان شکاک هستند که حتی شعبه او در تهران بتوانند همان کیفیت محصولاتی را داشته باشد که در شعبات دوبی استفاده می شود.
جوانان ایرانی که در دهه سوم زندگی خود هستند، اهل مد و به دنبال برندهای جهانی و سفرهای خارجی هستند.
حتی در زمان تحریم ها هم مغازه های مستقل در شمال تهران می توانستند آخرین کلکسیون برندهای جهانی مانند Dolce & Gabbana ، Louis Vuitton ، Gucci و Roberto Cavalli را به مشتریان ارائه دهند.
برخی از برندهای لوکس هم این روزها مستقیم در ایران حضور پیدا کرده اند و فرصت های مشابهی برای لوازم آرایشی و بهداشتی فراهم است، بازاری که به تخمین مرکز پژوهش های ایران سالانه ارزشی معادل 4میلیارد دلار دارد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا