تولید بیشتر فولادسازان و عرضه بیشتر سنگ آهن

تولید بیشتر فولادسازان و عرضه بیشتر سنگ آهن

قیمت های شمش در شهر تانگشان بشدت کاهش یافت و خریداران خارجی در مورد پیشنهادهای میلگرد و ورق گرم چینی ها محتاط شدند و این باعث شد قیمت ها ثابت بماند.


به نقل از Platts SBB، در هفته گذشته قیمت های سنگ آهن بطور نمایشی ثابت نگه داشته شد اگرچه در روز جمعه قیمت ها یک نوسان گذرا داشت این درحالیست که تقاضا برای فولاد بطور فصلی بهبود یافته و قیمت محصولات فولادی سریعاً در حال افزایش است.    
ارزیابی Platts برای سنگ آهن فاین با خلوص 62 درصد در روز جمعه 58 دلار و 30 سنت  CFR بود که بیش از 4 دلار افزایش داشت. برآورد شاخص فولاد برای همین گرید سنگ آهن 57 دلار و 50 سنت CFR بود که آنهم بیش از 4 دلار افزایش نشان داد . ارزیابی Platts در روز چهارشنبه 60 دلار و ارزیابی شاخص فولاد 59 دلار و 90 سنت بوده است.
قیمت های فولاد در بازار افزایش یافته و کارخانه ها علاقمند به کسب سود بیشتر هستند. به گفته یک تاجر، تقاضا برای سنگ آهن باید بهبود یابد زیرا کارخانه ها برای بدست آوردن پول بیشتر تولید خود را افزایش داده اند.  
قیمت های شمش در شهر تانگشان بشدت کاهش یافت و خریداران خارجی در مورد پیشنهادهای میلگرد و ورق گرم چینی ها محتاط شدند و این باعث شد قیمت ها ثابت بماند. منبعی نزدیک به یک کارخانه در مرکز چین گفت: کسی فکرش را نمی کرد قیمت های سنگ آهن به بالای 60 دلار برسد.
تقاضا برای گریدهای پائین تر سنگ آهن در هفته گذشته خوب بود زیرا کارخانه ها ترجیح می دادند بیشتر تولید کنند هرچند در هفته گذشته پیشنهاداتی هم بود که مطابق میل کارخانه ها نبود.  

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا