طی هفته منتهی به ۲۷فروردین رخ داد؛

رشد ۳۶ درصدی ارزش معاملات بورس کالا

رشد ۳۶ درصدی ارزش معاملات بورس کالا

طی هفته منتهی به ۲۷ فروردین، در حالی حدود ۴۹۰ هزار و ۹۰۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶ هزار و ۴۷۳ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که در مقایسه با هفته ماقبل از رشد ۱۸ درصدی حجم و ۳۶ درصدی ارزش معاملات برخوردار شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی هفته مذکور، در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتي و معدني، ۱۳۳هزار و ۴۸۵تن انواع کالا با ارزشي نزدیک به ۲ هزار و ۳۴۴ ميليارد ريال معامله شد.

گفتنی است در تالار مذکور، ۱۲۸ هزار و ۷۸۵ تن انواع فولاد، ۴۱۵۰ تن انواع مس، ۳۱۰ تن آلومینیوم،۱۰۰ تن شمش روی، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۸ کیلوگرم انواع شمش طلا خريداري شد.

این گزارش همچنین حاکی است، در دو بخش داخلي و صادراتي تالار فرآورده هاي نفتی و پتروشيمي، ۳۵۵ هزار و ۹۶۹ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴۱۰۸ ميليارد ريال به فروش رسید؛ در اين تالار، ۱۷۴هزار و ۸۴ تن انواع قير، ۶۳ هزار و ۷۰ تن مواد پليمري، ۶۷ هزار تن وکيوم باتوم، ۲۱ هزار تن لوب کات، ۲۰ هزار و ۳۷۰تن مواد شيميايي، ۵۲۵ تن عایق رطوبتی، ۹ هزار و ۹۰۰ تن گوگرد و ۲۰ تن آرگون معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد معامله ۲۳۵ تن شکرسفید و ۳۰۰ تن روغن خام بود.

براساس این گزارش، طی هفته منتهی به ۲۷ فروردین ماه، برای گروه های کالایی روغن خام، فولاد، آلومینیوم ،روی، موادپلیمری، لوب کات، گازها و خوراکها و مواد شیمیایی رشد معاملات ثبت شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا