بندتی در گفت‌وگو با ماین نیوز خبر داد:

جزئیات امضای قرارداد دانیلی با فولاد بوتیای ایرانیان

جزئیات امضای قرارداد دانیلی با فولاد بوتیای ایرانیان

گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیرعامل شرکت دانیلی ایتالیا از امضای قرارداد تامین تجهیزات فنی و خدمات برای احداث واحد فولادسازی شرکت فولاد بوتیای ایرانیان خبر داد.

جیانپیترو بندتی امروز در حاشیه نشست هیات اقتصادی ایتالیا در اتاق ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ماین نیوز با اشاره به اینکه دانیلی امروز قرارداد تامین تجهیزات فنی و خدمات را به منظور احداث واحد فولادسازی بوتیای ایرانیان با ظرفیت تولید سالانه 1.5 میلیون تن امضا کرد، افزود: ارزش این قرارداد 350 میلیون یورو است.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ماین نیوز در خصوص اینکه سفر خود را به ایران و همچنین نشست امروز را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: سفر بسیار خوبی بود و نشست خوبی هم برگزار کردیم و امیدواریم همکاری‌ها با قوت بیشتر ادامه یابد.

بندتی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ماین نیوز درباره آخرین وضعیت همکاری‌های دانیلی با فولاد مبارکه نیز عنوان کرد: همکاری‌های خوبی بین دانیلی و فولاد مبارکه در جریان است و امیدواریم بتوانیم نتایج این همکاری‌ها را در آینده نزدیک ببینیم.

به گزارش ماین نیوز، مدیرعامل دانیلی به همراه نخست وزیر ایتالیا و هیات اقتصادی بزرگ این کشور به ایران سفر کرده است و امروز نیز با حضور در اتاق ایران قرارداد دانیلی با شرکت فولاد بوتیای ایرانیان (زیرمجموعه هلدینگ میدکو) به امضاء رسید. در همین حال دیگر شرکت ایتالیایی یعنی فاتا نیز قرارداد احداث یک نیروگاه 450 مگاواتی را با شرکت فولاد بوتیای ایرانیان امضاء کرد.

گفت‌وگو از محمدجواد به‌آبادی
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا