حضور گسترده شرکتهای داخلی و خارجی در نمایشگاه بیست و یکم

حضور گسترده شرکتهای داخلی و خارجی در نمایشگاه بیست و یکم

مدیر بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از افزایش شمار شرکت کنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه نسبت به دوره های گذشته خبر داد.

 

محمد ناصری با اشاره به تغییر شیوه های بازاریابی بین المللی و جانمایی شرکتهای خارجی، گفت: با توجه به این که محور اصلی نمایشگاه بیست و یکم جذب سرمایه گذاری و انتقال تکنولوژی است، تلاش کردیم با تغییر شیوه های بازاریابی و جانمایی، شرائط بهتری را برای حضور گسترده تر و بهتر این شرکتها فراهم کنیم.
وی افزود: فعالیتهای بین المللی جهت ثبت نام شرکتهای خارجی از شهریور ماه سال گذشته آغاز شد و ۱۴ شرکت بازاریاب در این زمینه همکاری کردند و مجوز داشتند تا در همه نقاط دنیا از شرکتهای علاقمند ثبت نام کنند.
ناصری با بیان این که جانمایی شرکتها از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه اجرایی شد، ادامه داد: در نمایشگاه بیست و یکم، ٢٣ هزار و ١٠٨ مترمربع فضای سرپوشیده برای شرکتهای داخلی، ١٥ هزار و ٩٦٧ مترمربع برای شرکتهای خارجی و سه هزار و ٥٨ مترمربع مختص نمایندگی شرکتهای خارجی مستقر در ایران درنظر گرفته شده است.
وی تعداد شرکت کنندگان خارجی را بیشتر از سالهای گذشته عنوان و تصریح کرد: تاکنون ۹۳۶ شرکت داخلی، ۷۴۳ شرکت خارجی و ۱۹۵ نمایندگی شرکتهای خارجی فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کرده و جانمایی شده اند.
ناصری از حضور بیش از ۳۲ کشوردر این نمایشگاه خبر داد و گفت: امسال شاهد حضور پاویون کشورهای چین، کره جنوبی، ترکیه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، اتریش و فنلاند در سالنهای ۳۵ و ۳۸ نمایشگاه خواهیم بود.
به گفته وی، شرکتهایی مانند توتال بعد از سالها، دوباره در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شرکت می کنند.
براساس اعلام شرکت ملی نفت ایران، اطلاعات ذکر شده با استناد به اقدامهای اجرایی در نمایشگاه تا تاریخ ۲۲ فروردین ماه ۹۵ اعلام شده است و روند ثبت نام و پرداخت هزینه فضای نمایشگاه همچنان ادامه دارد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا