معاملات فرابورس به هزار و 184 میلیارد ریال رسید

معاملات فرابورس به هزار و 184 میلیارد ریال رسید

معاملات امروز فرابورس ایران به یک هزار و 184 میلیارد ریال رسید.

 

امروز دوشنبه 206 میلیون ورقه بهادار در 25 هزار نوبت دادوستد ‏شد.
شاخص کل فرابورس ایران در ابتدای ساعت بازار روند صعودی به خود گرفت اما در ادامه افت کرد و در نهایت با ‏افت 2.2 واحدی روی عدد 802.9 واحد متوقف شد.
نماد ذوب آهن اصفهان بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشت.‏
در روز جاری بیشترین حجم و ارزش معاملات بازار سهام متعلق به نماد ذوب آهن اصفهان بود و 19 میلیون و 910 هزار سهم این ‏شرکت به ارزش 53 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.‏
در بازار اول، 35 میلیون اوراق بهادار به ارزش 66 میلیارد ریال داد و ستد شد که طی آن بالاترین حجم معاملات به نام سیمان لار ‏سبزوار ثبت شد.
107 میلیون اوراق بهادار در بازار دوم به ارزش 320 میلیارد ریال دست به دست شد و بیشترین حجم و ‏ارزش این بازار مربوط به ذوب آهن اصفهان بود.
امروز معامله اسناد خزانه اسلامی در نماد "اخزا42" بالاترین حجم و ارزش معاملات اوراق با درآمد ثابت را از آن خود کرد.
روابط عمومی فرابورس ایران اعلام کرد ، ‏همچنین در تمامی نمادهای اسناد خزانه اسلامی در مجموع، 498 میلیارد ریال مبادله شد. ‏
در میان ‏ETFها، صندوق سرمایه گذاری اعتماد آفرین پارسیان، بیشترین حجم و ارزش معاملات را ثبت کرد و حجم ‏معاملات این صندوق امروز به 9 میلیون و 660 هزار ورقه بهادار رسید. ‏
سهام شرکتهای روان فنآور، گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان و نیرو سرمایه شاهد بیشترین افزایش قیمت بود ‏و شرکتهای ذوب آهن اصفهان، گسترش سرمایه گذاری ایرانیان و بهمن لیزینگ بالاترین کاهش قیمت را تجربه کرد.
اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن نیز در روز دوشنبه در بازه 690 تا 790 هزار ریال معامله شد و بیشترین افت قیمت مربوط به نماد ‏اردیبهشتماه 93 بود.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا