منتخب مجلس:محرومیت زدایی از چهارمحال و بختیاری نیازمند اقدامات عملی است

منتخب مجلس:محرومیت زدایی از چهارمحال و بختیاری نیازمند اقدامات عملی است

شهركرد- ایرنا- منتخب مردم شهرستانهای شهركرد، بن و سامان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت:محرومیت زدایی در استان نیازمند اقدامات عملی است،اما در این خصوص اهتمام جدی انجام نگرفته است.

اردشیر نوریان ،عصر جمعه در همایش اصلاح طلبان و حامیان دولت در شهركرد افزود: در حالی كه تاكنون بارها در خصوص عوامل توسعه نیافتگی استان سخن گفته شده اما برای رفع آن اقدام و برنامه خاصی انجام نگرفته است.
وی ادامه داد: بی ثباتی مدیریتی، دامن زدن به اختلافات، درگیری های قومی، سیاست زدگی و فراموش كردن اشتراكات فرهنگی و قومی استان از مهمترین عوامل توسعه نیافتگی به شمار می رود.
نوریان، اصلاح این رویه را از ضروری ترین امور برای محرومیت زدایی از استان دانست و گفت: اگر خواهان رشد و توسعه استان هستیم در ابتدا باید رویكردهای خود را اصلاح كنیم.
منتخب مردم شهرستانهای شهركرد، بن و سامان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: ما به اصلاحاتی اعتقاد داریم كه مبتنی بر اسلام و قرآن و آموزه های دین باشد و از این رو از هیچ تلاشی برای اصلاح جامعه دریغ نمی كنیم.
نوریان، اصلاحات را عامل رشد و تعالی جامعه دانست و گفت: برای اصلاح جامعه باید در گام نخست از اصلاح خود آغاز كرد و با وحدت و همدلی استان را از عقب ماندگی نجات داد.
منتخب مردم شهرستانهای شهركرد، بن و سامان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه از دولت تدبیر و امید حمایت می كنم، افزود: با رویكرد حمایت از دولت كار خود را در مجلس آغاز می كنم و تلاش دارم تا با تصویب قوانین مترقی زمینه رشد و پیشرفت كشور را فراهم كنم.
نوریان با قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات 7 اسفند، خاطرنشان كرد: امید است تا در فرصت خدمتگزاری بتوانم در راستای خدمت به نظام و تحقق مطالبات مردم اقدامات موثری انجام دهم.
همایش اصلاح طلبان و حامیان دولت استان چهارمحال و بختیاری روز جمعه با حضور منتخبان مردم در مجلس، نمایندگان ادوار و فعالان و نخبگان سیاسی اصلاح طلب در فرهنگسرای شهركرد برگزار شد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا