همایش اصلاح طلبان و حامیان دولت در شهركرد برگزار شد

همایش اصلاح طلبان و حامیان دولت در شهركرد برگزار شد

شهركرد- ایرنا- همایش اصلاح طلبان و حامیان دولت روز جمعه ( 20 فروردین) با حضور محمدجواد حق شناس منتخبان مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نمایندگان ادوار و جمعی از فعالان سیاسی در فرهنگسرای شهركرد برگزار شد.

نماینده در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبان با حفظ و تقویت وحدت و همبستگی خود توانستند در انتخابات هفتم اسفند پیروز میدان شوند.
نصرالله ترابی عصر جمعه در همایش اصلاح طلبان و حامیان دولت در شهركرد افزود: تجربه های گذشته به اصلاح طلبان ثابت كرده كه هر زمان كه وحدت و یكپارچگی خود را حفظ كنند پیروز میدان می شوند و هر زمان كه متفرق شوند شكست می خورند.
وی ادامه داد:از این رو ضروری است تا با برگزاری همایش ها و برنامه هایی كه بتواند وحدت و همدلی اصلاح طلبان را تقویت كند، خود را برای پیروزی در دورم دوم انتخابات آماده كنیم.
ترابی ،با تاكید بر عمل به خردجمعی ، تصریح كرد: اصلاح طلبان با سرلوحه قرار دادن عمل به خرد جمعی و گفت و گو و تعامل می توانند در تحقق منافع ملی و استانی گام های مهمی بردارند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان كرد: اصلاح طلبان نباید صحنه و میدان را ترك كنند و همچنان با اتحاد و همبستگی به فعالیت های خود در این مسیر ادامه دهند.
مسوول دفتر حامیان مردمی دكتر روحانی در چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و همزبانی، حفظ و تقویت وحدت در جامعه و پاسداشت حضور حماسی مردم در انتخابات هفتم اسفند برگزار شد.
جلیل صابری با اشاره به حضور یك هزار و 300 نفر از فعالان و نخبگان سیاسی استان در این همایش، افزود: برگزاری چنین همایش سیاسی در استان بی سابقه بوده و این تجمع پرشور و گسترده نویدبخش برگزاری باشكوه دور دوم انتخابات در اردیبهشت ماه است.
وی تصریح كرد: تقارن برگزاری این همایش با حلول ماه رجب و میلاد امام محمدباقر علیه السلام را به فال نیك گرفته و امید است تا با این وحدت و همدلی در راستای حفظ اقتدار و عزت ایران اسلامی نقش خوبی را به خوبی ایفا كنیم.
مسوول دفتر حامیان مردمی دكتر روحانی در چهارمحال و بختیاری با قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات 7 اسفند، افزود: حضور مردم همواره نقش تعیین كننده ای در عرصه های سیاسی و اجتماعی كشور دارد.
به گزارش ایرنا،در این همایش برنامه های شاهنامه خوانی ،سخنرانی سیاسی و تجلیل از فعالان گروه های سیاسی اصلاح طلب و حامی دولت در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا