امام جمعه ميامي:براي تحقق اقتصاد مقاومتي بايد ازمرحله شعارعبورشود

امام جمعه ميامي:براي تحقق اقتصاد مقاومتي بايد ازمرحله شعارعبورشود

ميامي-ايرنا-امام جمعه ميامي گفت: براساس سخنان رهبرمعظم انقلاب در مورد شعار سال، براي تحقق اقتصاد مقاومتي، مردم و مسئولان بايد ازمرحله شعارعبور كرده و گام هاي عملي بردارند.

به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام قربانعلي صفائي پوردرخطبه هاي نمازجمعه اين هفته ميامي افزود :سخنان رهبري فصل الخطاب است، و لذا اميدمي رود دولت و ملت باهمدلي وهمزباني درشكوفائي اقتصادكشور همه توان خودرابه كارببندند.
امام جمعه ميامي گفت: قطع رابطه با آمريكا موجب رشد و توسعه ايران شده و آن را به كشوري قدرتمند بدل كرده كه دشمنان را هراسناك كرده است.
وي گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب ، تا زماني كه آمريكا خوي سلطه جويي داشته باشد برقراري رابطه به ضرر ماست و نيازي به آن نيست.
صفائي پوربااشاره به سالروزشهادت شهيدآويني خاطرنشان كرد:شهيدآويني درحوزه فرهنگ وهنر و شهيدصيادشيرازي درحوزه جهادودفاع خدمات ارزنده اي رابه نظام داشته اند.
او گفت: يكي از راههاي صدور ونشر معارف انقلاب و 8سال دفاع مقدس بكار گيري هنر است .
امام جمعه ميامي ،ادامه داد: شهيد آويني با استفاده از هنر توانست گوشه هايي از فضاي معنوي دفاع مقدس و مقاومت و شهادت رزمندگان اسلام را به تصوير كشيده و به مردم هديه كند.
وي با اشاره به روز جهاني بهداشت ، گفت: بهداشت يكي از نياز هاي مهم اجتماعي است كه همه بايدبه رعايت آن پايبند باشند.
خطيب جمعه ميامي ضمن تبريك فرارسيدن ماه مبارك رجب تصريح كرد:ماه رجب و شعبان انسان را آماده ورود به ماه رمضان مي كند.
وي بااشاره به اهميت حضور در نمازجمعه افزود : از والدين خواسته مي شود كه فرزندان خود را به شركت در اين آيين عبادي و سياسي تشويق نمايند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا