در گفت و گو با بورس پرس اعلام شد:

اعتراض سهامدار یک شرکت به عدم پرداخت مطالبات و درخواست از سازمان بورس

اعتراض سهامدار یک شرکت به عدم پرداخت مطالبات و درخواست از سازمان بورس

یک سهامدار حقیقی مس باهنر به عدم پرداخت مطالبات ناشی از سهام حق تقدم استفاده اعتراض کرد و خواهان رسیدگی سازمان بورس به این مورد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت مس باهنر در حالی 10 اسفند 93 اقدام به افزایش سرمایه 100 درصدی ( از 45 به 90 میلیارد تومان) کرده که به رغم گذشت ماه های طولانی از پذیره نویسی سهام حق تقدم، هنوز این شرکت مطالبات برخی سهامداران را پرداخت نکرده است. 

براساس این گزارش، در این میان یکی از سهامداران حقیقی این شرکت بورسی با کد سهامداری نیک۰۷۲۲۵ به بورس پرس اعلام کرد: مس باهنر در حالی 8 اسفند سال گذشته اقدام به حراج حق های استفاده نشده کرده که به رغم سپری شدن بیش از یک سال از زمان افزایش سرمایه و به بهانه عدم ثبت افزایش سرمایه ، مطالبات سهامداران حقیقی را پرداخت نکرده است.

وی ادامه داد: در تماس چندین باره با امور سهام این شرکت هم صرفا" وعده و وعید داده شده و هنوز معلوم نیست چه زمانی افزایش سرمایه آن ثبت خواهد شد تا طبق مقررات و بعد از 15 روز نسبت به واریز وجوه حق تقدم های استفاده نشده سهامداران اقدام شود.

این سهامدار از مسئولان سازمان بورس تقاضا کرده اند تا با رسیدگی به این موضوع،  از مسامحه موجود و بلوکه شدن بیش از این سرمایه مشمولین، جلوگیری کنند.

در این رابطه بورس پرس آماده دریافت پاسخ مسئولان این شرکت است.

انتهای پیام

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا