یک فعال صنفی بازنشستگان صندوق فولاد:

قطع بیمه درمانی بازنشستگان ذوب آهن اصفهان غیرقانونی است

قطع بیمه درمانی بازنشستگان ذوب آهن اصفهان غیرقانونی است

گروه صنایع معدنی >فولاد - یک فعال صنفی بازنشستگان صندوق فولاد گفت: قطع بیمه درمانی بازنشستگان ذوب آهن اصفهان خلاف قانون است و مسئولیت آن صددرصد متوجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

به گزارش ماین نیوز، «ابراهیم دستمزد»، معاون فنی و عملیات کانون بازنشستگان صندوق فولاد از نامه ارسالی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان خطاب به صندوق بازنشستگی ایران مبنی بر قطع بیمه بازنشستگان این شرکت خبر داد و گفت: اواخر هفته گذشته این نامه غیر قانونی ارسال شده است.

وی ادامه داد: از آنجا که صندوق بازنشستگی فولاد زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و توسط این وزارتخانه اداره می شود، مسئولیت این حرکت غیرقانونی متوجه این وزارتخانه و شخص وزیر است.

دستمزد افزود: علت ارسال این نامه کمبود بودجه صندوق بازنشستگی فولاد عنوان شده و این در حالیست که کمبود بودجه و مشکلات اینچنینی به بازنشستگانی که 30 سال حق بیمه پرداخته اند و با بیماری های دوران کهولت دست و پنجه نرم می کنند، هیچ ارتباطی ندارد.

معاون فنی و عملیاتی کانون بازنشستگان صندوق فولاد از هماهنگی برای گردهمایی بازنشستگان ذوب آهن اصفهان در ساعت ده صبح امروز مقابل بیمارستان مجموعه ذوب آهن اصفهان خبر داد و گفت: بازنشستگان ذوب آهن اصفهان خواهان ملاقات و گفتگو با مدیر عامل ذوب آهن هستند.

وی در پایان تصریح کرد: به طور قطع، بازنشستگان از پیگیری مطالبات صنفی و قانونی خود دست برنخواهند داشت و از کانالهای مختلف خواسته های خود را پیگیری خواهند کرد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا