سرما مدیران را به تکاپو انداخت؛ شرکت گاز تغییر آرایش داد

سرما مدیران را به تکاپو انداخت؛ شرکت گاز تغییر آرایش داد

مدیرعامل شرکت ملی گاز با اعلام اینکه این شرکت برای عبور از فصل سرما تغییراتی در آرایش تأسیسات گاز کشور ایجاد کرده است گفت: تعدادی از طرح‌های ضروری جهت مدیریت شبکه گاز کشور در سرما تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم،حمیدرضا عراقی؛‌مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران درباره ورود سامانه سرد به برخی از مناطق کشور و کاهش دمای هوا گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، پروژه‌هایی برای مدیریت شبکه گاز کشور تعریف شده که پروژه‌های ضروری امسال در دستور کار قرار گرفته است؛ تعدادی از این طرح‌ها تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و مابقی نیز سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای تامین گاز بخشهای مصرف در قالب اجرای پروژه های جدید، اصلاحی و ابتکاری اندیشیده شده است گفت: اتصال خط لوله دهم به خطوط دوم و سوم سراسری، اتصال خط لوله دهم به خط اول سراسری، اتصال خط لوله ششم به خطوط سوم و دهم سراسری و بهره برداری از چند ایستگاه تقویت فشار گاز روی خط هشتم سراسری از جمله این پروژه ها به شمار می رود.

عراقی ادامه داد: با تغییر آرایش خروجی تعدادی از ایستگاههای تقویت فشار گاز توانسته ایم نقاط ضعف احتمالی شبکه را پوشش دهیم و مدیریت شبکه انتقال گاز را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد: این شرکت با حداقل امکانات و حداقل هزینه هایی که انجام شده است، سوخت مورد نیاز بخشهای مصرف را تامین می کند و امیدواریم برای سالهای آینده نیز بتوانیم پروژه هایی را که داریم با اختصاص منابع مالی به بهره برداری برسانیم.

وی در ادامه به تامین گاز بخشهای نیروگاهی و صنایع اشاره کرد و گفت: در سالهای ٩٢ و ٩٣ به ترتیب ٣٥ و ٥

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا