دیدار نوروزی مدیرعامل فولاد هرمزگان با کارکنان+جزئیات و عکس

دیدار نوروزی مدیرعامل فولاد هرمزگان با کارکنان+جزئیات و عکس

گروه صنایع معدنی >فولاد - همزمان با آغاز سال جديد، ديدار نوروزي مديرعامل شركت فولاد هرمزگان به همراه جمعي از معاونان و مديران با همكاران در قسمتهاي اتاق كنترل احياي مستقيم، كوره شماره يك، كوره پاتيلي، ريخته گري مداوم و سگمنت شاپ برگزار شد.

به گزارش ماین نیوز، اميرمسعود هراتيان در اين بازديدها ضمن تبريك سال نو به همكاران و خانواده هاي ايشان، از تلاش و كوشش همكاران كه بدون حادثه در سخت ترين شرايط دوران صنعت فولاد با توليد و عرضه تختال به بازارهاي داخلي و جهاني موجب استمرار توليد و افزايش اعتبار فولاد هرمزگان شدند، تقدير کرد.

وي با اشاره به رهنمودهاي مقام معظم رهبري و نامگذاري سال ٩٥ با عنوان "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" گفت: بسياري از فعاليت هاي كاركنان فولاد هرمزگان در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي بوده و امسال با شدت بيشتري در اين مسير گام بر مي داريم.

مديرعامل فولاد هرمزگان همچنين هدف گذاري و اصلاح روندها را يكي از مهمترين عوامل حركت رو به جلو دانست و اقدامات انجام شده در سال گذشته را مهم و قابل ستايش اعلام کرد و از همه معاونان، مديران، مشاوران، همكاران و پيمانكاران خواست تا در سال جاري هدف گذاري و تعيين شاخص و جديت در عمل را در اولويت هاي كاري خود قرار دهند.

وي توليد را اصالت يك كارخانه توليدي دانست و همدلي و همراهي تمام مجموعه هاي توليدي و پشتيباني كارخانه را لازم و ملزوم يكديگر دانست.


بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا