فرماندار خلخال مطرح کرد:

اکتشافات معدنی در خلخال با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

اکتشافات معدنی در خلخال با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

گروه معادن - فرماندار شهرستان خلخال گفت: با حضور سرمایه‌گذاری بخش خصوصی عملیات اکتشاف معدن در خلخال در حال انجام است.

به گزارش ماین نیوز، علی نظری شیخ احمد در جلسه بررسی وضعیت معادن شهرستان خلخال اظهار داشت: خوشبختانه با حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی عملیات اکتشاف معدن در حاشیه رودخانه قزل اوزن در شهرستان خلخال در حال انجام است که این اقدام در بالفعل نمودن قابلیت‌های شهرستان در بخش معدن بسیار حایز اهمیت است.

وی تصریح کرد: عملیات اکتشاف پلی متال در معدن واقع در حاشیه رودخانه قزل اوزن خلخال با سرمایه‌گذاری بالغ بر 30 میلیارد تومان در حال انجام است که انتظار می‌رود با کسب نتیجه مطلوب از این اکتشافات شاهد تحول عظیمی در بخش معدن شهرستان باشیم.

فرماندار خلخال با اشاره به اهمیت توسعه معدن در خلخال بیان کرد: با توسعه بخش معدن شهرستان خلخال شاهد تحول عظیمی در چرخه اقتصاد، اشتغال و بهبود معیشتی مردم این منطقه می‌شویم که نیاز است در این راستا مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی نهایت همکاری را با سرمایه گذاران بخش خصوصی داشته باشند.

نظری شیخ احمد همه مسئولان شهرستان خلخال را به حمایت از سرمایه‌گذاران دعوت کرد و گفت: نیاز است در زمینه جلب و جذب بخش خصوصی با ارائه زیرساخت‌های لازم به سرمایه‌گذاران بسترهای مناسب فعالیت اقتصادی را در بخش‌های مختلف اقتصادی مخصوصا در بخش توسعه معدن فراهم کنیم.

وی اظهار کرد: یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان خلخال بسترسازی برای فعالیت‌های اقتصادی بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن است که می‌تواند زمینه ساز اشتغال پویا و پایدار را برای فارغ‌التحصیلان و افراد جویای کار مهیا کند.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا