ایران پلاست فرصتی برای انتقال دانش فنی به صنایع پایین دست است

ایران پلاست فرصتی برای انتقال دانش فنی به صنایع پایین دست است

معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به حضور خیره کننده شرکتهای خارجی با توجه به شرایط پساتحریم در دهمین نمایشگاه ایران پلاست گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی برای انتقال دانش فنی روز دنیا به صنایع پایین دست کشور است.



محمد حسن پیوندی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه ایران پلاست در توسعه صنعت پلیمری کشور اظهار کرد: با اجرایی شدن برجام و ورود کشورهای خارجی برای سرمایه گذاری در ایران، این نمایشگاه تأثیر بسیار زیادی در زمینه گسترش دانش فنی مورد نیاز صنایع پایین دستی خواهد داشت و ما باید از این فرصت بهره برداری کامل را انجام دهیم.
وی وجود امنیت در ایران نسبت به سایر کشورهای خاورمیانه، منطقه و حتی اروپا را از دلایل علاقه مندی کشورهای خارجی برای سرمایه گذاری در ایران دانست و افزود: در دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست شاهد حضور چشم گیر شرکتهای خارجی خواهیم بود.
محمد مقاره، مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست نیز پیشتر به حضور ٢٥ کشور در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست اشاره کرده و گفته بود: حضور نمایندگان ١٣ کشور اروپایی در این نمایشگاه قطعی شده است.
وی با بیان این که برای نخستین بار در طول برگزاری این نمایشگاه بین المللی، تعداد کشورهای حاضر در نمایشگاه ایران پلاست به ٢٥ کشور رسیده است، گفته بود: نمایندگان ١٠ کشور آسیایی، ١٣ کشور اروپایی، یک کشورآفریقایی و یک کشور از قاره اقیانوسیه در این نمایشگاه بین المللی حضور خواهند داشت.
مقاره به برگزاری این نمایشگاه در دوره پساتحریم اشاره کرده و گفته بود: برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست، همزمان با لغو تحریمها به بهترین فرصت برای انتقال دانش، تکنولوژی، انتخاب شرکای مطمئن، جذب سرمایه و بازاریابی برای شرکتهای فعال در صنایع تکمیلی پتروشیمی، پلاستیک، پلیمر و صنعت پتروشیمی کشور بدل شده است.
شایان ذکر است که دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در روزهای ٢٥ تا ٢٩ فروردین ماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا