از اول تیرماه پرداخت می‌شود؛

سود سهام صنعتی بهشهر

سود سهام صنعتی بهشهر

سهامداران حقیقی شرکت صنعتی بهشهر از اول تیر ماه امسال و سهامداران حقوقی از اول امرداد ماه سال جاری سود سهام سال مالی 94 خود را دریافت خواهند کرد.


سهامداران حقیقی شرکت صنعتی بهشهر از اول تیر ماه امسال و سهامداران حقوقی از اول امرداد ماه سال جاری سود سهام سال مالی 94 خود را دریافت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، سهامداران حقیقی شرکت صنعتی بهشهر که در تاریخ مجمع عمومی عادی سالانه مورخ 14 فروردین 95 سهامدار این شرکت بوده اند می توانند سود سهام عملکرد سال مالی منتهی به 30 آذر 94 خود را به ترتیب جدول ذیل دریافت کنند.

جدول پرداخت سود سهام شرکت صنعتی بهشهر

حروف الفبا

تاریخ مراجعه

حروف الفبا

تاریخ مراجعه

ا- الف

یکم تیر ماه 95

ص- ض

13 تیر ماه 94

ب-پ

دوم تیر ماه 95

ط-ظ-ع-غ

14 تیر ماه 95

ت- ث

پنجم تیر ماه 95

ف-ق

15 تیر ماه 95

ج -چ

ششم تیر ماه 95

ک-گ

19 تیر ماه

ح-خ

8 تیر ماه 95

ل-م-ن

20 تیر ماه 95

د-ذ-ر-ز-ژ

9 تیر ماه 95

و-ه

21 تیر ماه 95

س-ش

12 تیر ماه 95

ی

22 تیر ماه

 

به اطلاع می‌رساند سود سهام سال مالی 94 به شماره حساب های افتتاح شده در یکی از بانکهای اقتصاد نوین، ملی سیبا، تجارت سحر، صادرات سپهر و ملت جام واریز خواهد شد.

شایان ذکر است، سهامداران این شرکت جهت دریافت سود سهام خود در صورت تغییر در مشخصات حساب بانکی و یا عدم اعلام قبلی می توانند مشخصات حساب بانکی خود را در یکی از بانکهای یاد شده به ترتیب ذیل کتبا به اداره سهام این شرکت واقع در تهران کیلومتر 8 بزرگراه فتح (جاده قدیم کرج) شرکت صنعتی بهشهر، اداره سهام تلفن 63962512 و دورنگار 66186648 ارسال کنند.

همچنین در صورت ارایه ندادن قبلی مشخصات به شرح ذیل لازم است این اطلاعات به آدرس این شرکت از طریق پست سفارشی و یا دورنگار ارسال شود.

مشخصات ارسالی شامل: نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، نام پدر، تاریخ تولد، شماره سریال شناسنامه، شماره ملی، شماره حساب بانکی، نوع حساب، نام شعبه،  کد شعبه، شهرستان محل شعبه، آدرس و شماره تلفن سهامدار است.

لازم به ذکر است صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌توانند با ارسال نامه از تاریخ اول تیر ماه 95 و همچنین سهامداران حقوقی نیز از تاریخ اول امرداد ماه 95 می توانند با ارسال نامه به آدرس این نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام کنند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا