استقبال شرکت های خارجی از رفع تحریم ها؛

شرکت 25 کشور در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

شرکت 25 کشور در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

تهران- ایرنا- مدیر دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به حضور 25 کشور در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست اشاره کرد و گفت: تاکنون حضور نمایندگان 13 کشور اروپایی در این نمایشگاه قطعی شده است.

محمد مقاره روز شنبه در جمع خبرنگاران به افزایش تعداد کشورهای خارجی حاضر در نمایشگاه ایران پلاست اشاره کرد، افزود: با توجه به لغو تحریم ها و فضای پساتحریم درخواست شرکت های معتبر اروپایی برای حضور در دهمین نمایشگاه ایران پلاست افزایش یافته است.
مدیر دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با بیان اینکه برای نخستین بار در طول برگزاری این نمایشگاه بین المللی، تعداد کشورهای حاضر در نمایشگاه ایران پلاست به 25 کشور رسیده است، اضافه کرد: هم اکنون شرکت هایی از اروپا، اسیا، آفریقا و اقیانوسیه برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.
وی ادامه داد: نمایندگان 10 کشور آسیایی، 13 کشور اروپایی، یک کشورآفریقایی و یک کشور از قاره اقیانوسیه در این نمایشگاه بین المللی حضور خواهند داشت.
مقاره گفت: تاکنون شرکت هایی از فرانسه، استرالیا، انگلیس، آلمان، اتریش، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، هلند، دانمارک، لهستان، روسیه، جمهوری چک، بلژیک، چین، کره جنوبی، تایوان، هند، سنگاپور، ترکیه، امارات متحده عربی، عراق، بحرین، پاکستان و آفریقای جنوبی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی و ثبت نام کرده اند.
وی با بیان اینکه این شرکت های خارجی در فضایی به وسعت حدود هشت هزار متر مربع، حضور می یابند، گفت: به سبب استقبال شرکت های خارجی میزان فضای اختصاص یافته به شرکت های خارجی افزایش یافته است.
مقاره به برگزاری این نمایشگاه در دوره پساتحریم اشاره کرد و گفت: برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست، همزمان با لغو تحریم ها به بهترین فرصت برای انتقال دانش، تکنولوژی، انتخاب شرکای مطمئن، جذب سرمایه و بازاریابی برای شرکت های فعال در صنایع تکمیلی پتروشیمی، پلاستیک، پلیمر و صنعت پتروشیمی کشور تبدیل شده است.
شرکت ملی صنایع پتروشیمی دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست را در روزهای 25 تا 29 فروردین ماه جاری (13 تا 17 آوریل 2016 میلادی) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می کند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا