کرباسیان در گفت‌وگو با ماین نیوز خبر داد:

جذب بودجه ۲.۵ میلیارد تومانی برای شیرخوارگاه شبیر

جذب بودجه ۲.۵ میلیارد تومانی برای شیرخوارگاه شبیر

گروه معادن - رئیس هیات عامل ایمیدرو که ریاست هیات امنای جامعه خیرین حامی معلولان کشور را نیز بر عهده دارد، به همراه دیگر اعضای هیات امنای این نهاد از شیرخوارگاه شبیر بازدید کرد.

به گزارش ماین نیوز، شيرخوارگاه شبير واقع در حدفاصل ميدان خراسان و ١٧ شهريور است و تحت پوشش بهزيستي قرار دارد. اين مركز تا ١٢٠ كودك دختر و پسر شيرخواره تا ٤ ساله را نگهداري مي‌کند.

به گفته کرباسیان ساختمان این شیرخوارگاه قديمي و ٦٠ ساله است و بايد بازسازي شود كه در ١٣٩٣ بنا به پيشنهاد و همت خيرين قرار شد، ساختمان مناسب و جديدی ساخته شود كه با مجوز رياست بهزيستي و انتصاب هيات امنا كه بنده نيز افتخار دارم، بودجه‌ای براي شروع کار تامين شده و ساخت‌وساز آن نیز آغاز شده است.

بد نیست بدانید که ایمیدرو از گذشته بخشی از درآمدهای خود را در مناطق معدنی و صنایع معدنی تحت مدیریت خود، در این‌گونه امور و فعالیت‌های آموزشی، توسعه زیرساخت مردم بومی و ... (مسئولیت اجتماعی) هزینه کرده و روند آن در سال‌های اخیر افزایشی هم بوده است. به عنوان مثال مرکز نگهداری دختران عقب‌افتاده معلول-فلاورجان اصفهان در این مرکز ۲۵۰ نفر معلول به صورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند و با کمک امنا و خیرین و فولاد مبارکه حالا وضعیت بسیار مناسب‌تری نسبت به قبل دارد.

در همین حال مهدی کرباسیان در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ماین نیوز با اشاره به اینکه تاکنون 2.5 میلیارد تومان بودجه برای شیرخوارگاه شبیر جذب شده است، افزود: ارتباطات و جذب کمک‌های بیشتر در اولویت کار هیات امنای شیرخوارگاه قرار گرفته است و در این زمینه از همه کسانی که ارتباطات دارند درخواست می‌کنیم به ما در این زمینه کمک کنند.

بد نیست بدانید که متاسفانه تعدادي از کودکان و نوزادانی که در شیرخوارگاه شبیر نگهداری می‌شوند با بیماری‌های بسیار سختی مانند ایدز و ... دست و پنجه نرم می‌کنند و پدر و مادرانشان نیز آنها را رها کرده‌اند.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا