برای افزایش سرمایه و انتخاب هیات مدیره:

شرکت مخابرات زمان جدید دو مجمع را مشخص کرد

شرکت مخابرات زمان جدید دو مجمع را مشخص کرد

در پی به تنفس کشیده شدن دو مجمع مخابرات ایران برای افزایش سرمایه و انتخاب اعضای هیات مدیره در ۲۶ اسفند ، این شرکت زمان جدید این دو مجمع را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت مخابرات ایران در حالی مجوز افزایش سرمایه 31 درصدی را از سازمان بورس دریافت کرد که در آخرین روز کاری سال گذشته یعنی 26 اسفند اقدام به برگزاری مجمع فوق العاده برای افزایش سرمایه و مجمع عادی به طور فوق العاده برای انتخاب اعضای هیات مدیره کرد اما با وجود 90 درصد سهامداران ، تصمیمی گرفته نشد.

بر همین اساس این شرکت زمان جدید نوبت دوم این دو مجمع را ساعت 9 و 9:30 روز سه شنبه 10 فروردین تعیین کرد که در فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.

هیات مدیره «اخابر» بعد از تصویب افزایش سرمایه در 18 مهرماه، گزارش توجیهی افزایش سرمایه بیش از 1.4 هزار میلیارد تومانی را به حسابرس ارایه کرده تا بعد از طی مراحل قانونی و اخذ مجوز سازمان بورس و با تصمیم مجمع فوق العاده ، سرمایه اسمی بیش از 4.5 هزار میلیارد تومانی را به 6 هزار میلیارد تومان برساند.

تامین مالی فوق از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی بیش از 963 میلیارد تومان و سایر اندوخته ها بیش از 449 میلیارد تومان انجام و صرف اصلاح ساختار مالی و توسعه فعالیت خواهد شد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا