زرگرپور خبر داد:

بهره‌برداری قطعی از ورزشگاه نقش جهان در ۹۵

بهره‌برداری قطعی از ورزشگاه نقش جهان در ۹۵

گروه صنایع معدنی >فولاد - استاندار اصفهان از بهره برداری از ورزشگاه نقش جهان در سال جدید خبر داد. کار تکمیل و بهره برداری از این ورزشگاه بر عهده مجتمع فولاد مبارکه بوده است.

به گزارش ماین نیوز، رسول زرگرپور در دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی استان گفت: با تلاش صورت گرفته، امسال حتما ورزشگاه نقش جهان به بهره برداری می رسد و شاهد برگزاری مسابقات فوتبال در این ورزشگاه خواهیم بود.

طرح ورزشگاه نقش جهان که ابتدا به ورزشگاه بزرگ یا ورزشگاه المپیک (دهکده المپیک) معروف بود در سال 1367 تعریف شد و کلنگ آن در سال 1368 به زمین زده شد.

فعالیت های آغازین ساخت ورزشگاه از سال 1372 شروع و مرحله نخست این ورزشگاه در سال 1381 افتتاح شد و فقط برای مسابقات فوتبال مورد استفاده قرار گرفت.

این ورزشگاه در سال 1386 برای ساخت مرحله دوم تعطیل شد و آذر 1393، وزارت ورزش و جوانان، مدیریت اجرایی ورزشگاه را برای تکمیل و بهره برداری آن به مجتمع فولاد مبارکه واگذار کرد.

بیش از 20 سال از عملیات ساخت و بهره برداری طرح ورزشگاه 75 هزار نفری نقش جهان اصفهان گذشته و مسئولان کشور و استان اصفهان امیدوارند با اعمال تغییراتی در شیوه تکمیل این ورزشگاه و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به دو دهه بلاتکلیفی آن پایان دهند.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا