با معامله 1506 میلیارد ریال در بازار امروز؛

حجم و ارزش معاملات رشد کرد

حجم و ارزش معاملات رشد کرد

در این روز سهامداران بیش از 827 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش یک هزار و 506 میلیارد ریال در 24 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند که نسبت به دیروز رشد داشت.


 

در داد و ستدهای روز جاری بورس تهران حجم و ارزش معاملات رشد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در نتیجه داد و ستدهای روز جاری بورس تهران شاخص کل بورس با افتی 86 واحدی رو به رو شد.

همچنین در این روز سهامداران بیش از 827 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش یک هزار و 506 میلیارد ریال در 24 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند که نسبت به دیروز رشد داشت.

گفتنی است شاخص کل در این روز با افتی 86 واحدی به عدد 62 هزار و 855 واحد رسید. شاخص قیمت نیز 34 واحد افت کرد. همچنین در حالی شاخص بازار اول 95 واحد بالا رفت که شاخص بازار دوم 8 واحد نزولی شد.

نمادهای ملی مس، پتروشیمی پردیس، پتروشیمی خلیج فارس و گسترش نفت و گاز پارسیان در این روز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص ثبت کردند. این در حالی بود که نمادهای مخابرات، ایران خودرو و نفت بهران با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص مانع افت بیشتر این متغیر شدند.

گفتنی است در این روز گروه های بانک ها، خودرو و رادیویی با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعتی قرار گرفتند.

همچنین نمادهای نیرو کلر، ملی سرب و روی، آهنگری تراکتورسازی ایران، روز دارو، پارس سوییچ، سخت آژند و قند نیشابور بیشترین رشد قیمت را داشتند.

این در حالی بود که نمادهای حمل و نقل خلیج فارس، ملی مس، صنایع شیمیایی فارس، سرما آفرین، کابل البرز، کمباین سازی ایران و نیرو محرکه بیشترین کاهش قیمت ها را از آن خود کردند.

همچنین در این روز اوراق مشارکت شهرداری شیراز، قند قزوین، قند اصفهان، گروه صنعتی ملی، قند شیرین خراسان، داروسازی دکتر عبیدی و سرمایه گذاری آتیه دماوند با بیشترین تقاضای خرید مواجه بودند.

این در حالی بود که سیمان اصفهان، گرانیت بهسرام، سازه پویش، اوراق مشارکت شهرداری شیراز، حق تقدم فولاد مبارکه، خوراک دام پارس و فولاد خراسان سنگین ترین صف های فروش را داشتند.

همچنین در پایان معاملات امروز بانک پاسارگاد با معامله 341 میلیون سهم به ارزش 438 میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات را داشت.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا