عرضه عمده سهام شرکت هلدینگ خاورمیانه در بازار اول

عرضه عمده سهام شرکت هلدینگ خاورمیانه در بازار اول

بانک پاسارگاد در نظر دارد 9.98 درصد از 22 میلیارد سهم شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه را در روز دوشنبه، 9 فروردین ماه از طریق عرضه در بازار اول به فروش برساند.

 

بازار اول فرابورس ایران دو روز دیگر، میزبان عرضه عمده سهام غیرمدیریتی هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در نماد "میدکو4" است.
به گزارش نرخ باکس و به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، بانک پاسارگاد در نظر دارد 9.98 درصد از 22 میلیارد سهم شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه را در روز دوشنبه، 9 فروردین ماه از طریق عرضه در بازار اول به فروش برساند.
قیمت پایه هر سهم این شرکت، 3900 ریال اعلام شده و این میزان سهام به طور یکجا و شرایطی از طریق کارگزاری بانک پاسارگاد به عنوان کارگزار عرضه کننده به فروش می‌رسد.
در این معامله کارگزار خریدار لازم است سپرده حضور در رقابت (معادل 3 درصد ارزش پایه) را به صورت نقدی یا ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط (حداقل سه ماهه) از مشتری دریافت کرده و به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه یا شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه تحویل دهد که در صورت تحویل این سپرده به شرکت مذکور باید تاییدیه آن به مدیریت بازار فرابورس ایران ارائه شود.
کاگزار خریدار همچنین باید حداکثر طی 4 روز کاری پس از انجام معامله، حصه نقدی ثمن معامله (معادل 20 درصد ارزش کل معامله) را به صورت نقدی به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز کرده و تاییدیه آن را به مدیریت بازار فرابورس ایران تحویل دهد. برای باقیمانده ثمن معامله نیز باید دو فقره چک با مبالغ مساوی و فواصل زمانی شش ماهه پس از تاریخ انجام این معامله به حساب فروشنده ارائه شود.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا