حرکت طلا به سوی دستیابی به هدف ۱۴۵۰ دلاری

حرکت طلا به سوی دستیابی به هدف ۱۴۵۰ دلاری

تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری اوریپس ریسرچ تاکید کرد که قیمت جهانی طلا در شرایط کنونی در مسیر دستیابی به هدف ۱۴۵۰ دلاری در حال حرکت است و می تواند طی ماه های آینده به این سطح قیمتی دست یابد.

 

به نقل از پایگاه اینترنتی سی ان بی سی، این تحلیل گر ارشد(زیو اسپایرو) علیرغم افت بهای طلا در روزهای اخیر تصریح کرد: قیمت طلا می تواند در ماه های آینده روند صعودی خود را ادامه داده و به بیش از ۱۴۵۰ دلار در هر اونس افزایش یابد.
بر اساس این گزارش قیمت طلا در ماه های نخست ۲۰۱۶ میلادی با افزایش چشمگیری روبرو شده و بهترین عملکرد را در ۳۰ سال گذشته ثبت کرده است.
قیمت جهانی طلا در ۳ سال گذشته با کاهش متوالی روبرو شده است. وی افزود: اگر طلا بتواند سطح مقاومتی ۱۳۰۰ دلاری را بشکند این احتمال به شدت افزایش خواهد یافت تا بتواند طی ماه های آینده به سطح ۱۴۵۰ دلاری نزدیک شود.
به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، قیمت طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر سیاست های پولی بانک های مرکزی بزرگ جهان به خصوص آمریکا و اروپا قرار خواهد داشت. نوسانات ارزش دلار و شرایط اقتصادی جهان و شاخص سهام در بازارهای بین المللی نیز تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا