افزایش ۷ درصدی مصرف بنزین در چهارم فروردین ماه

افزایش ۷ درصدی مصرف بنزین در چهارم فروردین ماه

مصرف بنزین کل کشور روز چهارشنبه (چهارم فروردین ماه) با افزایش هفت درصدی نسبت به روز سه شنبه (سوم فروردین ماه) به ۷۷ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر رسید.

 

استانهای تهران با ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر، اصفهان با پنج میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر، فارس با چهار میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر و گیلان با چهارمیلیون و ۳۰۰ هزار لیتر به ترتیب بیشترین مصرف روزانه را به خود اختصاص دادند.
مصرف نفتگاز در روز چهارشنبه (چهارم فروردین ماه) با ۳۰ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال به ۲۱ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر رسید.
شایان یادآوری است که مصرف بنزین کل کشور روز سه شنبه (سوم فروردین ماه) با چهار میلیون لیتر کاهش نسبت به روز دوشنبه (دوم فروردین ماه) به ۷۳ میلیون و ۷۰۰ هزار رسید.
براساس این گزارش، استانهای تهران با ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر، اصفهان با پنج میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر، فارس با چهار میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر و خراسان رضوی با چهارمیلیون و ۱۰۰ هزار لیتر به ترتیب بیشترین مصرف روزانه را به خود اختصاص دادند.
شایان یادآوری است که مصرف بنزین کل کشور روز دوشنبه (دوم فروردین ماه) با چهار میلیون لیتر کاهش نسبت به روز یکشنبه (یکم فروردین ماه ۹۵) به ۷۷ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر رسید.
مصرف نفتگاز نیز در روز دوشنبه با ۳۰ درصد کاهش به ۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر رسید.
شایان ذکر است که مصرف بنزین کل کشور روز یکشنبه با ۲۳ میلیون لیتر کاهش نسبت به روز شنبه (٢٩ اسفندماه) به ۸۱ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر و مصرف نفتگاز در این روز با ۳۱ درصد کاهش به ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر رسید.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا