استاندار کرمان مطرح کرد:

عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در قلعه گنج

عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در قلعه گنج

گروه معادن >سنگ آهن - استاندار کرمان گفت: اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج روی زمین عملیاتی شده است.

به گزارش ماین نیوز، علیرضا رزم حسینی ظهر روز دوشنبه دوم فروردین ماه در جلسه اقتصاد مقاومتی صنعت و توسعه که در گل گهر سیرجان با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد، گفت: بازدید از مجتمع گل گهر و برگزاری ستاد اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه های معاون اول رئیس جمهوری در سفر به استان کرمان هستند.

استاندار کرمان ادامه داد: طی دو سال گذشته موافقت‌نامه‌های سرمایه گذاری بسیاری در استان کرمان داشته‌ایم که بخشی از این موافقت‌نامه‌ها در حال اجراست.

رزم حسینی اضافه کرد: شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج مسیر خود را پیدا کرده و کارهای اجرایی روی زمین در این منطقه در حال اجراست.

وی از جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری برای بازدید از شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج به عنوان یک اثر توسعه‌ای و افتتاح چند پروژه در استان کرمان دعوت به عمل آورد.

استاندار کرمان با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در فعالیت های مختلف ابراز داشت: مردم قلعه گنج برای نخستین بار در استان کرمان 300 میلیون تومان از محل یارانه‌های خود در صندوق توسعه‌ای قلعه گنج مشارکت داشته‌اند در حالی که بسیاری از مردم قلعه گنج فقیر هستند.

رزم حسینی اضافه کرد: طرح همیاران آب یک طرح جامع است که در کرمان در حال اجراست و فرمانداران رئیس شورای آب شهرستان‌ها هستند.

وی ادامه داد: به مردم استان کرمان عرض می کنم، بحث تامین آب استان کرمان با پیگیری جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری تعیین تکلیف شد و مصوبه انتقال آب از بهشت آباد هم گرفته شده است.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: بزرگترین تونل آبی کشور در استان کرمان در حال اجراست و تاکنون یک کیلومتر پیشروی داشته است و در جنوب کرمان نیز طرح انتقال آب از دریای عمان اجرا می شود.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا