موسسه آرگوس کنفرانس قیر در ایران برگزار می‌کند

موسسه آرگوس کنفرانس قیر در ایران برگزار می‌کند

اولین کنفرانس بین‌المللی موسسه انگلیسی آرگوس به نام قیر، روغن پایه و ال پی جی 8 تا 11 می 2016 (19 تا 22 اردیبهشت 95) در تهران برگزار می‌شود.

 

با توجه به رفع تمامی تحریم‌های هسته‌ای، ایران از این پس قادر به فروش نفت خود بطور آزادانه در بازارها خواهد بود و مجددا نیز پس از گذشت بیش از یک دهه به سیستم مالی جهانی متصل شده و اکنون شاهد عرضه برخی محصولات جدید از سوی کشور در بازار هستیم بگونه‌ای که بازار به شدت با عرضه مازاد آنها روبرو است.
در این میان موسسه آرگوس روی ورود دوباره ایران به بازارهای کالایی جهان و تاثیر حضور آن بر بازارهای کالایی تمرکز کرده است.
بنابراین کنفرانسی که توسط این موسسه برگزار خواهد شد موضوعاتی را پوشش خواهد داد که سبب گسترش تجارت و پیش‌بینی روند بازار توسط ذینفعان شود و این موضوعات از اولویت برخوردار است از این رو تجار، شرکت‌های پالایشگاهی، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان محصولات ویژه از جمله افرادی خواهند بود که در آن حضور دارند.
از جمله موضوعات این کنفرانس پیامدهای تحریم ایران در تجارت بین‌المللی قیر، کشف بازارهای جدید بین‌المللی و مرزهای جدید، دیدگاه‌های فنی برای نوآوری در صنعت قیر، پیاده‌سازی چارچوبی برای تضمین کیفیت و تنظیم ترکیبات، بینش لازم نسبت به حمل و نقل، لجستیک و زنجیره تامین قیر و چارچوب‌های اقتصادی و حقوقی برای اجرای کسب و کار در ایران خواهد بود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا